Qatar Airways спечели титлата авиокомпания „Световна класа“ и „Глобална авиокомпания с пет звезди 2022“ на наградите APEX/IFSA. В допълнение лидерът в авиоуслугите бе отличен в две допълнителни награди от потребителите - APEX Passenger Choice Awards® за най-добра храна и напитки и най-добър комфорт на седалката.
По време на пандемията авиокомпанията беше призната за неуморната си работа върху върху иновациите и приоритетния си ангажимент за създаване на най-високо качество пътническото изживяване в индустрията.
Рейтингът „Световна класа“ – създаден в сътрудничество с консултантската компания за изживяване на пътниците в авиацията Yates and Partners, за да се отличи съвършенството на компаниите по редица различни показатели – беше обявен като новата „Северна звезда“ за авиокомпаниите на APEX/IFSA EXPO 2021. Индексите се фокусират върху най-важните въпроси за пътниците в двадесет и първи век - от безопасността, благосъстоянието и устойчивостта до превъзходно обслужване, интегритет на марката, пространство и комфорт, разпознаване от клиентите и качество на кухнята.
За да получат рейтинг „Световна класа“, авиокомпаниите трябва да преминат задълбочени одити от професионалисти от индустрията, които оценяват всеки аспект от изживяването на гостите на борда в продължение на много полети в във всички предлагани класи. Qatar Airways беше призната за своето „върховно качество и управление на детайлите, щедри концепции за пространство и седалки, и за иновации при изживяването на гостите“, както и за „изключително обслужване, безупречно представяне на ястия и отличителен дизайн“.
Като част от APEX Official Airline Ratings™ – първата програма за оценка на авиокомпаниите, базирана единствено на сертифицирана обратна връзка от пътниците – APEX сертифицира близо един милион полета, които са оценени от пътници в близо 600 авиокомпании от цял свят по петзвездна скала. Потребителите на авиоуслуги също получават възможност да предоставят анонимни оценки в множество подкатегории – включително Seat Comfort /комфорт на седалката/ и Food & Beverage /за качество на храни и напитки/ – за идентифициране на победителите в APEX Passenger Choice Award®.
„Като се има предвид нашия неумолим ангажимент да предоставяме петзвездни постижения за всички пътници, за нас е чест да бъдем поставени сред първите авиокомпании от световна класа, както и „Глобална авиокомпания с пет звезди 2022“ в официалния рейтинг на авиокомпанията APEX™. Благодарни сме, че индустрията и нашите пътници признават този ангажимент, докато летят до предлаганите от нас повече от 140 дестинации по света“, посочи главният изпълнителен директор на Qatar Airways Group, Негово Превъзходителство г-н Акбар Ал Бейкър.
„След като преминахме през най-предизвикателната ера в историята на авиацията, тези награди потвърждават, че за Qatar Airways пътниците винаги са на първо място. Независимо дали компанията ни е водеща в индустрията, за да помага на хората да се прибират у дома, когато най-много се нуждаят от нас, или създава ненадминато изживяване на пътниците, което позволява на пътуващите да започнат да се наслаждават на ваканцията си в момента, в който стъпят на нашия самолет, наш акцент остана това, че запазихме пътниците в безопасност. Същевременно с това предлагаме пет- звезден продукт, с който Qatar Airways е известна. Тъй като се стремим да бъдем предпочитаната авиокомпания за глобални пътници, които искат да пътуват с най-добрата авиокомпания в света чрез най-доброто летище в света, тези награди са доказателство за нашите усилия като авиокомпания, на която пътниците могат да разчитат“, допълни г-н Акбар Ал Бейкър.
„В Qatar Airways продължаваме да поставяме още по-голям акцент върху разработването на продукти и клиентското изживяване в полза на нашите пътници. По време на пандемията Qatar Airways се стараеше да гарантира, че нашият водещ в индустрията опит на борда никога не е бил компрометиран, като същевременно осигурява най-високото възможно ниво на стандарти за здраве и безопасност, които гарантират благосъстоянието на нашите пътници както на земята, така и във въздуха. Това се потвърждава от пътниците, посочващи Qatar Airways като победител в Passenger Choice Awards® за най-добра храна и напитки, както и за най-добър комфорт на седалката“, посочи г-н Росен Димитров, главен директор „Клиентски опит“ за Qatar Airways.
„Нашият „Quisine“ предефинира как може да изглежда изживяването с храна и напитки по време на полет и отвежда пътниците в новата ера на храненето на авиокомпаниите, като се съсредоточава върху ястията, приготвени с фокус върху качеството и свежестта на съставките. Ние предлагаме вкусове, подходящи при всякакви предпочитания, и ястия за всяка диета, включително гурме веган меню. Освен това се гордеем с комфорта, който предоставяме на нашите пътници. Нашият многократно награждаван „Qsuite“ постоянно е определян за най-добрия в бизнеса и създава нов стандарт за комфорт, включващ напълно лежащи седалки-легла, атмосферно осветление и щедро място за съхранение“, посочи още Росен Димитров
APEX си партнира с TripIt® от Concur®, за да събере анонимна обратна връзка от пътниците и да отличи най-иновативните подходи с фокус върху компаниите, които непрекъснато надграждат усилията за осигуряване на все по-забележително преживяване на пътниците си. Qatar Airways доказа своята устойчивост и гъвкавост, за да надхвърли очакванията на своите клиенти, докато пътуват в небето, за да видят приятели и семейството си, в цел да се докоснат до желана дестинация или да изпълнят своя служебен дълг.
Националната авиокомпания на Катар продължава да възстановява мрежата си, която в момента самолетите ѝ летят до 140 дестинации. С увеличаването на полетите към ключови локации, Qatar Airways предлага ненадмината свързаност на пътниците, което ги улеснява да променят датите или дестинацията на пътуването си според нуждите.
Авиокомпания Qatar Airways, носителка на множество награди, беше обявена за „Най-добра авиокомпания в света“ в последните награди на World Airline Awards на международната организация за рейтинг на въздушния транспорт Skytrax. Хъбът на авиокомпанията, международното летище Хамад (HIA), наскоро беше признат за „Най-доброто летище в света 2021“, като се класира на първо място в наградите на Skytrax World Airport Awards 2021.
В допълнение към това Qatar Airways стана първата глобална авиокомпания в света, която постигна престижната 5-звездна оценка за безопасност на авиокомпаниите COVID-19 от Skytrax. Това отличие следва успеха на международното летище Хамад (HIA) като първото летище в Близкия изток и Азия, получило 5-звезден рейтинг за безопасност на летището при COVID-19 на Skytrax. Тези награди дават уверение на пътниците по целия свят, че стандартите за здраве и безопасност на авиокомпанията са предмет на възможно най-високите стандарти за професионален, независим контрол и оценка. За пълни подробности относно всички мерки, които са били приложени на борда и в HIA, моля, посетете qatarairways.com/safety.