Дванадесет години след откриването си Mall Plovdiv предприема смелата крачка в знак на обновяване и ново начало през следващата година.
Град Пловдив се промени много през последните години и се утвърди като икономически и социален център на южна България. Mall Plovdiv е част от тази промяна като първи модерен търговски център, който преобрази навиците за пазаруване и развлечение. Същевременно, в процеса на 12 годишното изграждане, утвърждаване и развитие на бранда Mall Plovdiv, логото на търговския център не беше актуализирано. До днес, когато се появява необходимостта търговският център да бъде по-динамичен и в крак с новите нагласи и поведение на клиентите си.
Да си първи е преимущество, но и отговорност и ежедневно предизвикателство. Работата на търговския център в пандемичните условия на последните две години допълнително усложнява задачата. Но от друга страна застоят и ограниченията натрупват заряд и желание за ново начало.
Промяната в логото идва като логично продължение в подхода и същността на първия търговския център в Пловдив да бъде в тон с града, живота и нуждите на своите клиенти.
„Квадратът никога не ни е бил по мярка и не отговаря на нашата бранд същност. Новото лого импонира на креативната ни природа, индивидуалност и различност. Същевременно запазва приемственост от предишното като стъпва на същата цветова комбинация. Флуидната форма и изчистен шрифт допринасят за модерното усещане и премиум позициониране, което си е изградил брандът.“ сподели Татяна Гълъбова, маркетинг мениджър на Mall Plovdiv.
И още новини от търговския център
Mall Plovdiv започва работа с нова комуникационна агенция, на която ще повери рекламните си дейности. Младият екип на творческата агенция proof. ще отговаря за цялостното присъствие и визия на мола през идната 2022г. Планират се интериорни подобрения и откриванe на нови търговски обекти, които ще направят Mall Plovdiv още веднъж този, който променя играта в Пловдив.