Кулминацията на голямото предпразнично пазаруване за българските потребители е била на 22 декември, сочат данни от продажбите на Yettel през последния месец на 2023 г. Телекомът е регистрирал най-много трансакции в магазинната си мрежа и в своя онлайн магазин на yettel.bg именно в последния работен ден преди Коледа, като пикови дни за шопинг са били последните две седмици на декември. Решилите да зарадват себе си или любимите хора с технологична джаджа най-често се спират на най-високия ценови клас при основните категории устройства – смартфоните, смарт часовниците и безжичните слушалки. Сред бестселърите на декември са и ексклузивните бъндъл предложения от коледната кампания на Yettel, в които компанията комбинира топ смарт устройства и електроника за дома.
Най-високи продажби при телефоните от Yettel регистрират с премиум апаратите над 1200 лв., а при безжичните слушалки най-предпочитани са моделите над 200 лв. Любопитни са данните и при една от най-бързо растящите категории устройства у нас и в глобален мащаб – смарт часовниците. Числата показват, че при най-скъпите часовници – тези над 1000 лв., продажбите този декември са скочили почти два пъти в сравнение с година по-рано. Делът при дамските часовници е нараснал и е изравнил този на мъжките модели.
Премиум сегментът при умните часовници остава по-предпочитан от потребителите, които държат на възможността да се свързват с мобилна мрежа директно. LTЕ моделите работят с услугата multiSIM, която ни позволява да приемаме обаждания и съобщения на смарт часовника си, без той да е свързана с телефон. Към момента Yettel е единственият оператор, който предоставя услугата multiSIM за българските потребители с устройства от Apple.
Тенденцията за късно пазаруване ясно се очертава при базовите и смарт аксесоарите (калъфчета, зарядни, протектори, смарт часовници, смарт гривни и др.), където 1/3 от продажбите за декември са направени именно в седмицата преди Коледа – 18-24 декември. През декември в топ три на най-предпочитаните базови аксесоари са нареждат стъклените протектори, калъфите за телефони и адаптерите за зареждане, които представляват почти 50% от продажбите на всички аксесоари за месеца. Без значение дали избират нов смартфон за себе си или за близък, българските потребители залагат на сигурността избират да защитят корпуса и дисплея на новата придобивка. Повишеното търсене на адаптери за зареждане пък е глобална тенденция, която дойде след решението на производителите да продават телефоните си само с кабел за зареждане, без адаптера за електронната мрежа.
Сред бестселърите на декември са и ексклузивните бъндъл предложения от коледната кампания на Yettel, в които компанията комбинира топ смарт устройства и електроника за дома. Още през 2019 г. телекомът пуска уникални двойни предложения, включващи смартфони, смарт аксесоари, камери, телевизори, кафемашини, уреди за готвене на водещи марки. Този декември най-хитовите тандеми са били MOTOROLA Moto G32 128GB и страхотният уред за по-здравословно готвене Philips Airfryer HD9255/30, комплектът Galaxy S23 серията на SAMSUNG заедно с безжични слушалки SAMSUNG Galaxy Buds FE, както и бъндълът с Huawei Nova 11i 128GB в комбинация с HUAWEI FreeBuds SE.
Още от категорията
Всички Unlimited планове на Vivacom са без ограничения в скоростта до края на годината