Затвориха за движение източното платно на "Цар Борис III Обединител" в участъка над подлеза на "Гладстон", предаде репортер на TrafficNews.bg. Към момента работници премахват слоя асфалт и ще полагат хидроизолация.
Това е своеобразно начало на ремонта на ул. "Гладстон" и подлеза под Централна поща, тъй като ремонтните работи по "Цар Борис III Обединител" са първа фаза на проекта и с тях ще се извърши укрепване на съоръжението.
Към момента движението на автомобили се извършва двупосочно в западното платно на основния булевард.
Започнаха и частични реконструкции по "Гладстон" в самия подлез, като до дни се очаква да затворят окончателно цялото трасе – от Света Петка до улица „Преслав”.
Реконструкцията на подлеза под Централна поща е част от поръчката за площад „Централен”. Макар първоначално да се смяташе, че фирмата изпълнител може да приключи ремонта за 3 месеца, кметът призна, че ще са нужни поне 5.
„Ремонтът е много сложен. Трябва да сме готови до края на годината, иначе не знам къде ще направим откриващото събитие на Пловдив 2019”, каза Тотев.
Реконструкцията на съоръженията включва - изпълнение на нов бетон за оформяне на наклона над носещата конструкция, нова хидроизолация, полагане на нова асфалтобетонова настилка, монтиране на нови дилатационни фуги „открит" тип, ремонт на съществуващите парапети, поставяне на отводнители с тръби за отвеждане на дъждовната вода в канализацията, запълване на пукнатините, отводняване на съоръжението, подмяна на съществуващото осветление и кабелна мрежа и други.
Заради затварянето на „Гладстон” ще се отвори за движение улица „Света гора”, която ще е естествена връзка между Света Петка и Тунела. Поради тази причина ще се направи и нова организация на движението. Очаква се улица „Иван Перпелиев“ да стане еднопосочна с движение към „Митрополит Панарет”.