Истински ужас преживява пловдивчанка в опита си да помогне на баща си. Драмата се разиграва в четвъртък сутринта - баща й е диабетик и получава хипогликемичен шок, младата жена не знае какво да прави и веднага звъни на Бърза помощ. Подава сигнала в 8.55, а дежурният диспечер й съобщава, че изпраща линейка. Такава обаче не идва и жената започва да звъни още 6 - 7 пъти. Двайсет минути след първото обаждане медиците пристигат пред дома им.
„Лекарката в линейката бе напълно неподготвена, груба и нагла. Петнайсет минути не можеше да сложи абокат на ръката на баща ми. След като най-накрая го сложи, заяви, че лекарството е влязло под кожата, а не във вената и няма да има действие, затова трябва да се отиде до болницата. Накрая шофьорът се обърна към мен и ми се развика да търся мъже, които да пренесат баща ми до линейката. Просто съм бясна от некомпетентност и наглост”, възмущава се момичето пред TrafficNews.bg.
Публикуваме сигнала на нашата читателка, защото това не е първият случай на подобно отношение, за което да ни пишат пловдивчани. Ще оставим размислите за Хипократовата клетва на хората в бели престилки, а тези за професионализма на конкретния екип - на шефовете на Бърза помощ…
TrafficNews.bg се свърза и с центъра за спешна медицинска помощ, от където заявиха, че ще направят проверка по случая. Очакваме и тяхното становище в най-скоро време.
Снимка: Илюстративна
TrafficNews.bg