Покупка в Кауфланд вдигна нервите на пловдивчанин тази сутрин. Това не е история за 50 стотинки, а за принципи, които той е решил да отстоява. Действието се развива в магазин от веригата на „Пещерско шосе” в квартал Смирненски. Пловдивчанинът решил да си купи кутия кафе, която била на цена от 9.99 лева за брой.
На касата обаче се оказало, че кафето всъщност не струва толкова, а е 10.49 лева. Мъжът решил отново да провери, върнал се на витрината, но там отново потвърдил първоначалната цена, а и не видял друга марка кафе, което да струва 10.49 лева. Казал това на касиерката, а тя му отговорила „вие за 50 стотинки ли сте, какво толкова е станало”.
„Да, ама не е въпросът в стотинките, а в принципа. Това не е единичен случай, а се случва често”, коментира пловдивчанинът.
Свързахме се и с представител на веригата „Кауфланд”. От там препоръчаха на своите клиенти, когато възникне подобен проблем, веднага да сигнализират на „Информация”, където могат да получат и разликата в цената. От веригата също така заявиха, че след направена проверка се е установило, че наистина е имало разминаване в цените, тъй като не били синхронизирани навреме.
Ето и каква е официалната позиция на магазина:
"Благодарим за сигнала и съжаляваме за възникналата ситуация. Удовлетвореността на нашите клиенти винаги е наш основен приоритет. Затова се грижим да бъдат информирани, че винаги могат да се обръщат към нашия екип на Информация на място в хипермаркета, където да предоставят касова бележка и артикул при необходимост от възстановяване на сумата или замяна на продукт. Освен това клиентите могат да се свързват с нас за всякакви въпроси и на безплатния ни национален клиентски телефон 0800 12 220."