Малко са случаите, когато пловдивчани могат да кажат и една добра дума за пловдивския градски транспорт. Свикнахме да ви показваме само негативната страна – заядливи служители, инциденти, пушене в превозните средства и дори закани за бой. До днес, когато читател на TrafficNews.bg се свърза с нас, за да сподели за един приятен, спретнат и с любезни служители автобус в града под тепетата.
На пловдивчанина напоследък му се налагало все по-често да използва градския транспорт. Впечатленията му досега са били негативни, до момента, в който прекрачва вратите на рейс по линия 16.
„Първото ми впечатление при качването бе добре почистеният вид на автобуса. Както се казва - муха да кацне, ще направи шпагат. Забелязах също, че кондукторката търпеливо обясняваше на всеки пътник, че маршрутът е променен поради ремонт”, споделя читателят ни.
Той нямал дребни и очаквал нагло поведение и дори скандал. Но... получил усмивка и думите: Извинявам се, но трябва да Ви върна 10 на монетки по 1 и 2.
„Разбира се, че няма проблем от моя страна. Пари са все пак. Като никога, предна седалка се оказа НЕслужебна, та поседнах там. Шофьорът бе в чист и спретнат вид. С риза и хендсфри”, допълва пловдивчанинът.
Впечатлен от пътуването си, мъжът отбелязва, че въпреки негативизма на пътниците, има и такива служители, които отговорно извършват задълженията си. И макар тежките смени, часовете прави, шофирането цял ден, кондуктори и шофьори съумяват да запазят добрия тон.
В сигнала си читателят ни добавя, че се надява всички служители на автобусите да вземат пример.