Този ход на Facebook идва под натиска на общественото мнение, както и недоволството на политици и активисти, че социалната мрежа се е превърнала в платформа за фалшиви новини. Често има и съмнения, че недобросъвестни елементи използват Facebook за опити да манипулират нагласите на милионите потребители по редица чувствителни въпроси.
"Възможността хората да персонализират новинарския си поток няма да бъде отнета. Главните теми и основното водещо съдържание в секцията ще бъдат подбирани от професионалисти, на които плащаме за това. Така ще избираме какво да показваме, а няма да показваме всичко, което даден издател е решил да публикува", обяснява Зукърбърг.
Компанията обяви, че са заделили 300 млн. долара за новата дейност. Според експерти това бележи значителна промяна в работата на социалната мрежа и отношенията ѝ с традиционните медии.
Още от категорията
Какво се крие зад възхода и абсолютния рекорд на биткойн?