Победителите в конкурса „Digital Stars“ бяха отличени на провелата се официалната церемония по награждаване в Международен панаир Пловдив. В конкурса, който се провежда за пети път бяха обхванати всички аспекти от сферата на дигиталния маркетинг в седем категории за участие за най-изявените прохождащи специалисти. Преди да бъдат обявени носителите на наградите, главният инициатор на конкурса - Петър Дяксов, очерта ползите от подобен тип състезание: „Някои от членовете в журито вече са печелили конкурса и виждаме, че той им е дал мотивация да се развиват и да правят нещата още по-добре“.
В категория „Платена реклама“ отличието бе присъдено на Надежда Николаева. Труд, упоритост и постоянство – това са качествата, които тя намира за ключови, за да постигне този успех още при първото си явяване в подобен конкурс.
Стилияна Динева спечели наградата в категорията „Маркетинг чрез съдържание“. Ключът към успеха в конкурса за нея се крие в положения труд и иновативните подходи, които тя прилага със своя екип. Стилияна в момента притежава малка агенция, специализирана в маркетинг на съдържанието и наградата придава допълнителна увереност, че тя и нейният екип се движат в правилната посока.
В категория „Маркетинг стратегии и бизнес развитие“ призово отличие спечели Бетина Белчева, а за победител в категорията „E-Commerce“ бе обявена Елена Чардаклиева от Пловдив. Призовото отличие в категория „Маркетинг в социалните мрежи“ получи Деница Нешева-Ценова, а челна позиция в категория “SEO” зае пловдивчанката Стефани Душилова. Наградата в категория „Creative“ съвсем заслужено спечели Антония Великова.
Мисията на Digital Stars е да промотира разнообразните кариерни възможности, които дигиталната сфера предлага на младите хора у нас, да представи различните типове специалисти и да покаже постиженията на млади таланти в сектора от цялата страна като ги насърчава да продължават своето развитие. Конкурсът се осъществява без комерсиална стойност и няма аналог в страната. Наградите са базирани на реални проекти, разработени от участниците. Организатори на събитието са Internet Media Group и Европейската асоциация на дигиталните експерти. Петото издание на конкурса се проведе непосредствено след годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия на България Digital4Plovdiv, в партньорство с Българската Е-комерс асоциация и Diginius.