Водещият германски производител посочва, че малък процент от тези автомобили, включително спортни превозни средства, вероятно притежават модулни въздушни възглавници на Takarta Corp. с дефект при надуването, съобщава "Уолстрийт Джърнъл", цитиран от Блиц.
Според доклад на Националната пътна агенция за безопасност на движението на САЩ, подобен проблем е отчетен при три модела автомобили на БМВ, които са били произведени между 2000-а и 2002-а година, при пет серии автомобили произведени между 2001-а и 2002-а година и при спортни моторни превозни средства на компанията, които са произведени между 2001-а и 2003-а година.
Японската компания Takata Corp. е изправена пред сериозен финансов натиск, след като милиони нейни въздушни възглавници бяха изтеглени от употреба по целия свят, тъй като имаха опасност да се взривят и да разпръснат шрапнели. Според федералните регулаторни органи на САЩ с подобен проблем са свързани 11 смъртни случаи и близо 180 случаи, при който шофьорите са били ранени.
Още от категорията
Таблет или лаптоп: С кое от тях ще сте по-продуктивни?