На 29.06.2017 ще се състои първият маркетингов семинар в Пловдив, който е изцяло насочен да представи най-новите тенденции в дигиталния маркетинг за 2017г. Събитието се организира с подкрепата на Българска Асоциация за Дигитален Маркетинг.
Да бъдеш успешен в дигиталния маркетинг означава да си винаги в крак с последните маркетингови тенденции. Стратегиите, средата, потребителите, непрекъснато се изменят. За да не изоставате от тях е необходимо непрекъснато да обогатявате познанията си в тази сфера.
Често вдъхновението е свързано с разговори и срещи с нови хора в същия бранш. Ето защо, организираните маркетингови събития са отличен избор да споделите своя опит, да получите нови добри идеи, за да се развиете успешно!
Първото по рода си събитие, очаква всички желаещи с разнообразна програма по актуални теми от сферата на дигиталния маркетинг:
- Новости в дигиталния маркетинг за 2017, с лектор Калин Василев
- Google Analytics trends 2017, с лектор Станислав Димитров
- SEO трендове, които доминират през 2017, с лектор Трифон Боюклийски
След лекциите е предвидено време за задаване на въпроси и най-вече за запознанства с хора в бранша, обмен на идеи и опит. Целта на семинара не е отегчително обучение по изброените теми, а напротив, кратко и ясно обобщение на най-новите и успешни маркетингови стратегии.
Тъй като сме в Пловдив, събитието ще протече айляшки, на по питие в клуб Cameo. Входът е свободен и могат да заповядат както маркетингови експерти, така и хора, тепърва навлизащи в средите. Начален час 19:45 часа. Повече за събитието във facebook
Още от категорията
Какво се крие зад възхода и абсолютния рекорд на биткойн?