Доста маркетингови експерти, психолози, маркетолози твърдят, че сексът продава и всичко се върти около него и парите. Изглежда обаче той вече не е толкова популярен и атрактивен за по-младите, които като цяло са считани за по-любопитната част от населението на Земята, пише tialoto.bg.
Проучването
Университетският колеж Лондон е направил проучване сред над 16 000 младежи родени между 1989 и 1990 (поколението, наричано често милениум). Поведението на участниците е наблюдавано от навършването на 14 години, когато се счита, че се поражда най-големият интерес към секса, свързано с теми като мастурбиране, девственост, орална любов и т. н.
Интервюто
Изследователите са интервюирали участниците през 2016 г. При анализ на придобитата информация те останали силно изненадани от факта, че броят на младежите, които „чакат по-дълго преди да загубят девствеността си“, е значително по-голям, отколкото този при предходното поколение. Те открили още, че един на 20 души все още е девствен на възраст от 26 години.
Причината
Според учените младите губят интерес към секса заради „страх от интимност“ и натискът от социалните медии, свързан с голямата показност покрай бума на мрежи като Facebook, Instagram и Twitter.
Шансовете за намиране на сексуален партньор намаляват с възрастта
Изследователите открили още, че шансът да си намериш сексуален партньор намалява с възрастта. Около 90 % от хората, които са загубили девствеността си в изследването, са го направили около 19-годишна възраст.
Тежката дума на експертите
Според експертите по-младото поколение е израснало в атмосфера на хиперсексуалност и прекалено излагане на порнографско съдържание, което влияе на самооценката и самоувереността на индивида (в тези видеа и материали мъжете са с постоянна ерекция и голям член, а жените имат перфектни тела).
Страхът да не се изложиш, да не бъдеш унижен и сравняван с друг/а на екрана или извън него кара младежите подсъзнателно да отхвърлят секса и дори да се страхуват от него.
Още от категорията
"Гунди - легенда за любовта" е първият филм с над 500 000 продадени билета в България