„Можем да върнем ключовата роля на железниците, така че те като бърз, по-евтин и екологичен транспорт, да се превърнат в активен инструмент за икономическо развитие на Пловдивска област. Неслучайно е казано „Където има железници – има живот“.
Това заяви пред симпатизанти Найден Павлов - инженер по транспортно строителство и четвърти в листата на АБВ-Движение 21 за Пловдив област. Заедно с водача на коалицията Владимир Маринов и Иванка Авкова, втора в листата, те проведоха поредица от срещи в общините, отговаряйки на конкретни, поставени от хората въпроси.
Съсредоточаването на няколко индустриални зони в Пловдивска област, както и стратегическото географско разположение на региона логично провокираха многото въпроси от страна на местни предприемачи, на администратори от общините, на хората от региона, заети в тези производства, посочи водачът на листата на АБВ-Движение 21 Владимир Маринов.
„На тези въпроси – ние отговаряме ясно и конкретно. Защото, ако нещо ни отличава от останалите политически сили в тази предизборна кампания то е това, че когато кажем нещо конкретно, веднага след това ние казваме ясно как ще го направим. В миналия Парламент АБВ доказа с действия, че предлага реални и изпълними неща в програмата си“, добави Владимир Маринов.
„Имаме категоричната възможност да бъдем транспортен център на Балканите - през България минават 5 от 10-те транс европейски коридори. От тях коридор №4 от Дрезден за Истанбул и коридор №8 от Дурас и Тирана за Бургас-Варна са особено важни за Пловдивски регион, и ние трябва да развиваме това“, посочи Найден Павлов. По думите му чувствителното увеличаване на инвестициите в железопътния транспорт, с оглед обновяване и модернизиране на подвижния състав и инфраструктурата, включително чрез насочване на европейски средства, е сред необходимите мерки. „Съвсем скоро бе построен Интермодален терминал край Пловдив, който дава възможност за комбиниран превоз на контейнерни товари и връзка на железния транспорт с другите видове транспорт“, даде пример Найден Павлов. По думите му обаче ясна представа за работата на този терминал и за неговото развитие не бе формирана от второто правителство на Бойко Борисов.
Като втора стъпка Найден Павлов посочи стимулиране на пътуванията с железопътен транспорт, включително намаляване на ДДС за билетите. Нужно е по-добро обвързване на железопътния с другите видове обществен транспорт – за региона на Пловдив, това е ефективното взаимодействие между жп и автомобилния транспорт. Въвеждането на стимули за пренасочване на товарните потоци към ЖП транспорта е следващата стъпка в новата транспортна политика, която трябва да върне ключовата роля на държавните железници, посочи още Найден Павлов.
И не на последно място - подобряване на пътната инфраструктура с особено внимание към пътните съоръжения – мостове, тунели, виадукти и второкласната и третокласна пътна инфраструктура, добави кандидатът за народен представител от АБВ-Движение 21 в Пловдив област.
Водачът на листата на АБВ-Движение 21 Владимир Маринов представи по време на срещите листата, с която коалицията на модерните в ляво и под номер 8 излиза на изборите :„Нашите кандидати са високообразовани, имаме много млади хора, нови лица, но и хора с опит“. Втора след областния председател на АБВ и бивш заместник-областен управител Владимир Маринов е общинският съветник и местен председател на АБВ в Асеновград Иванка Авкова. На трето място е представителят на Движение 21 Вяра Гришина. Сред кандидатите за народни представители на Коалиция „АБВ-Движение 21“ е и бившият кмет на Съединение и сегашен председател на Общинския съвет в общината Георги Руменов, лидерът на младежите в областта Йордан Стефанов и председателят на Гражданския съвет Светлозар Лазаров.
*Купуването и продаването на гласове е престъпление!
Още от категорията
Лидерът на СДС: Държим Борисов да е премиер, търси се най-добрият за животоспасяваща операция