
„Можем да върнем ключовата роля на железниците, така че те като бърз, по-евтин и екологичен транспорт, да се превърнат в активен инструмент за икономическо развитие на Пловдивска област. Неслучайно е казано „Където има железници – има живот“.
Това заяви пред симпатизанти Найден Павлов - инженер по транспортно строителство и четвърти в листата на АБВ-Движение 21 за Пловдив област. Заедно с водача на коалицията Владимир Маринов и Иванка Авкова, втора в листата, те проведоха поредица от срещи в общините, отговаряйки на конкретни, поставени от хората въпроси.
Съсредоточаването на няколко индустриални зони в Пловдивска област, както и стратегическото географско разположение на региона логично провокираха многото въпроси от страна на местни предприемачи, на администратори от общините, на хората от региона, заети в тези производства, посочи водачът на листата на АБВ-Движение 21 Владимир Маринов.
„На тези въпроси – ние отговаряме ясно и конкретно. Защото, ако нещо ни отличава от останалите политически сили в тази предизборна кампания то е това, че когато кажем нещо конкретно, веднага след това ние казваме ясно как ще го направим. В миналия Парламент АБВ доказа с действия, че предлага реални и изпълними неща в програмата си“, добави Владимир Маринов.
„Имаме категоричната възможност да бъдем транспортен център на Балканите - през България минават 5 от 10-те транс европейски коридори. От тях коридор №4 от Дрезден за Истанбул и коридор №8 от Дурас и Тирана за Бургас-Варна са особено важни за Пловдивски регион, и ние трябва да развиваме това“, посочи Найден Павлов. По думите му чувствителното увеличаване на инвестициите в железопътния транспорт, с оглед обновяване и модернизиране на подвижния състав и инфраструктурата, включително чрез насочване на европейски средства, е сред необходимите мерки. „Съвсем скоро бе построен Интермодален терминал край Пловдив, който дава възможност за комбиниран превоз на контейнерни товари и връзка на железния транспорт с другите видове транспорт“, даде пример Найден Павлов. По думите му обаче ясна представа за работата на този терминал и за неговото развитие не бе формирана от второто правителство на Бойко Борисов.
Като втора стъпка Найден Павлов посочи стимулиране на пътуванията с железопътен транспорт, включително намаляване на ДДС за билетите. Нужно е по-добро обвързване на железопътния с другите видове обществен транспорт – за региона на Пловдив, това е ефективното взаимодействие между жп и автомобилния транспорт. Въвеждането на стимули за пренасочване на товарните потоци към ЖП транспорта е следващата стъпка в новата транспортна политика, която трябва да върне ключовата роля на държавните железници, посочи още Найден Павлов.
И не на последно място - подобряване на пътната инфраструктура с особено внимание към пътните съоръжения – мостове, тунели, виадукти и второкласната и третокласна пътна инфраструктура, добави кандидатът за народен представител от АБВ-Движение 21 в Пловдив област.
Водачът на листата на АБВ-Движение 21 Владимир Маринов представи по време на срещите листата, с която коалицията на модерните в ляво и под номер 8 излиза на изборите :„Нашите кандидати са високообразовани, имаме много млади хора, нови лица, но и хора с опит“. Втора след областния председател на АБВ и бивш заместник-областен управител Владимир Маринов е общинският съветник и местен председател на АБВ в Асеновград Иванка Авкова. На трето място е представителят на Движение 21 Вяра Гришина. Сред кандидатите за народни представители на Коалиция „АБВ-Движение 21“ е и бившият кмет на Съединение и сегашен председател на Общинския съвет в общината Георги Руменов, лидерът на младежите в областта Йордан Стефанов и председателят на Гражданския съвет Светлозар Лазаров.
*Купуването и продаването на гласове е престъпление!
Още от категорията
Виж всички
ГЕРБ очаква ИТН да изтегли законопроекта за затвор при публикуване на лична информация


Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти



Спартак хвърли бомбата за Купата и обърна Пирин у дома

Скритите послания: Тайната символика на цветовете

Темите на Traffic News
