
Проблемите, свързани с телевизионната услуга на Булсатком, се проточват вече втори месец.След получен сигнал от читателка на TrafficNews стана ясно, че чака повече от два месеца за смяна на приемник и е без достъп до телевизия, а продължава да плаща таксата, която е подписала за услугата. Тя сподели още, че е подала и молба за нов декодер, но все още отговор за доставка няма.
В тази връзка се свързахме с Булсатком, за да разберем защо проблемът продължава все още и кога се очаква да бъде отсранен. Оттам заявиха, че след хакерска атака са блокирани по-стар модел приемници на канал 1.
Постепенно се изтеглят от употреба и се подменят с нови. За два месеца са заменени около 250 000 устройства за разлика от обичайните 2500 на месец. Всяка седмица получават по един тир с приемници, които изпращат на клиентите. За жалост обаче нещата не се случват толкова бързо. Има съставена организация, която записва клиентите за получаване на нови декодери и би следвало те да получат смс или вайбър съобщение.
Проблемът е главно при възрастните хора, защото те използват въпросните сателитни приемници, които са били обект на хакерска атака, но от фирмата увериха, че до 2-3 седмици подмяната се случва. Предупреждават, че винаги има риск по някакъв начин заявка да бъде забавена повече от обичайното.
От Булсатком допълниха още, че от осем офиса в Пловдив, четири от тях са с нормално работно време, а останалите са с намалено заради летните отпуски.
Още от категорията

Прекратиха поръчката за ремонт на „най-скъпата улица" в Пловдив, искана от ПИМК и ИСА – 2000

