Проблемите, свързани с телевизионната услуга на Булсатком, се проточват вече втори месец.След получен сигнал от читателка на TrafficNews стана ясно, че чака повече от два месеца за смяна на приемник и е без достъп до телевизия, а продължава да плаща таксата, която е подписала за услугата. Тя сподели още, че е подала и молба за нов декодер, но все още отговор за доставка няма.

В тази връзка се свързахме с Булсатком, за да разберем защо проблемът продължава все още и кога се очаква да бъде отсранен. Оттам заявиха, че след хакерска атака са блокирани по-стар модел приемници на канал 1.

Постепенно се изтеглят от употреба и се подменят с нови. За два месеца са заменени около 250 000 устройства за разлика от обичайните 2500 на месец. Всяка седмица получават по един тир с приемници, които изпращат на клиентите. За жалост обаче нещата не се случват толкова бързо. Има съставена организация, която записва клиентите за получаване на нови декодери и би следвало те да получат смс или вайбър съобщение.

Проблемът е главно при възрастните хора, защото те използват въпросните сателитни приемници, които са били обект на хакерска атака, но от фирмата увериха, че до 2-3 седмици подмяната се случва. Предупреждават, че винаги има риск по някакъв начин заявка да бъде забавена повече от обичайното.

От Булсатком допълниха още, че от осем офиса в Пловдив, четири от тях са с нормално работно време, а останалите са с намалено заради летните отпуски.

Клиенти на „Булсатком” седмици без ТВ – редят се на опашки, служителите вдигат раменеПотребителите се опасяват, че никой няма да ги компенсира за неудобствата

Булсатком за проблемите с телевизията: Това е целенасочена атака срещу компанията, няма общо с изтекли лицензи

Липса на лиценз е причината за спрялата телевизия на БулсаткомКомпанията е знаела от повече от две години за проблема, водят се и дела