Тапа след тапа се образува от два дни на бул. „Пещерско шосе”. Въпреки затрудненото движение в район „Западен” бариерите по бул. „Копривщица” падат все по-често и за все по-дълго време. Читател на TrafficNews изрази възмущението си от ситуацията, като според него причината за това е неадекватното управление на държавната компания НКЖИ.

„Кошмарът по бул. „Пещерско шосе” е повече от седмица. Първата причина бе затварянето на кръстовището на ул. „Царевец” и „Хаджи Димитър” – движението там бе пуснато, но тапите продължават да са зверски. Причината обаче е абсурдна – някой от НКЖИ е решил, че в най-натовареното време трябва да си ремонтират жп линиите”, пише нашият читател. Той ни изпрати кадри как служители на държавната компания работят по жп линиите, свързващи Централна гара и Филипово, както и композиции с траверси и други елементи за ремонт на трасето.

„В час пик днес бариерите падаха през 20 минути за по 10 минути. Пълен абсурд! Освен пътническите и товарни превози, оттам минават постоянно и влакове на НКЖИ, които ремонтират нещо. Точно сега – преди празниците, когато е най-натовареното движение. Не можеха ли да изчакат поне седмица, или шефовете в НКЖИ не ги интересува какво се случва  в Пловдив? Видях ,че директор на местното НКЖИ е общински съветник от ГЕРБ с името Гошо Къчков. Същият този съветник не живее ли е в Пловдив? Въобщеинтересува ли го града и другите хора, или е важно да вървят заплатите в НКЖИ и общинският съвет?”, пита пловдивчанинът. 

Гошо Къчков: Пукнатините и течовете по ст. „Локомотив" са нещо нормално, комисиите са безсмислениОбщинският съвет отхвърли предложението за временна комисия за ремонта на бул. „Кукленско шосе"