Басейнова дирекция в Пловдив даде обяснение защо служители паркират автомобилите си пред административната сграда, превземайки част от ул. „Янко Сакъзов“. Причината е недостатъчен брой на платени паркоместа, коментира директорът Васил Узунов.
Припомняме, че от години живеещи в района се оплакват от начина, по който от институцията „подреждат“ служебните автомобили – на прекалено голямо отстояние един от друг, като по този начин възпрепятстват свободното паркиране около административната им сграда. Подавани са редица сигнали до Община Пловдив и ОП „Паркиране и репатриране“, но промяна – няма.
„Лично при мен не са постъпвали граждански оплаквания. Знам, че такива е имало внесени до предния директор на Басейнова дирекция. По принцип имаме абонамент за няколко места в подземния паркинг на сградата, в която се помещаваме. Плащаме и за наземен паркинг, общо разполагаме с 10 места. Служебните автомобили, които ползваме ежедневно, са около 15. Затова се налага да паркираме и на улицата пред входа на Басейнова дирекция“, допълни Узунов.
На въпрос защо съществува практика автомобилите да се редят на голямо разстояние един от друг, което ограничава други коли да паркират в периметъра, ни бе обяснено логичното – за да се резервира място.
„Понякога колегите, които ходят по сигнал на терен, паркират така. Те използват тежка техника и няма как да я транспортират до съседни улици“.
Един от автомобилите, който от месеци не е в движение заради неизправност, трябва да бъде бракуван. „В момента се подготвят документите за брак, които трябва да бъдат съгласувани с МОСВ. Процедурата е много дълга и времеемка, няма как да кажем кога точно ще бъде премахнат от пътното платно“, разясни Узунов.
Дори и това да се случи в близките месеци обаче, ако практиката да се „резервират“ места по този начин не бъде променена – това няма да реши проблема на живеещите в съседство.