Водещите марки на световните пазари - Toyota, Volkswagen и Ford, удържат позициите си след първите 5 месеца на годината, а брандове като Mercedes, Hyundai и Renault бързо увеличават обемите си на продажби, съобщава focus2move.
Началото на годината бе доста вяло за автомобилните пазари, като продажбите паднаха в много от регионите по света, в това число Южна Америка, Азия, Близкия Изток, Африка и страните от бившия СССР. Във втората третина нещата се промениха и така за първите 5 месеца са продадени общо 37 900 000 автомобила, което е с 2,7 % или с 1 млн. повече от аналогичния период на 2015 г.
Toyota си остава най-популярната марка на планетата, като до края на май е продала 3 441 399 бройки (увеличение с 0,7%). На втора и трета позиция са Volkswagen и Ford - съответно 2 723 341 (-1,7%) и 2 574 283 (+3,8%) продажби.
На четвърто и пето място са марките Nissan и Hyundai. Японцине успяха за продадат 2 010 363 млн. автомобила през периода, което е увеличение с 1,5%. При корейския концерн резултатът е 1,966 857., като се отбелязва спад с 0,8%.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Кератопигментация: Татуирането на очите набира популярност