Логото е имиджът на една компания. То е нейното лице. Логото е способно да ни въздейства и на подсъзнателно ниво. Именно за това много марки имат вплетен скрит символ в дизайна на логото си.

Ето какво е скритото значение в логата на някои от най-известните марки:

Hyundai



Въпреки че на повечето хора логото на Hyundai им прилича просто на буквата H, то символизира ръкостискането между двама души, пише Dariknews.bg

Toblerone



Ако се вгледате в логото на един от най-известните шоколади, ще видите, че сред нарисуваната планина се е скрила мечка. Мечката е символ на швейцарския град Берн – градът, в който се произвежда “Тоблерон“. В надписа на шоколада пък ще откриете вмъкнат тайно и градът Берн. 

Chanel



Логото на Шанел представлява преплетени две букви C, наподобяващи венчални халки. Този логотип се появява за първи път през 1925 г. върху легендарния парфюм Chanel №5, а впоследствие и върху всички останали продукти на известната марка. Смята се, че в логото са увековечени инициалите на мадам Coco Chanel.

Givenchy

Още една разновидност на огледално разположени знаци - емблемата на модна къща Givenchy, в която са разположени 4 букви G - „кодът на Givenchy". Някои изследователи твърдят, че разположението на буквите съответства на древните правила за хармония и носи в себе си скрит смисъл.