
Фермерите в Южна Корея, отглеждащи кучешко месо за продан, се оплакаха, че бизнесът им запада.
Причината - по-младото поколение отказва да яде традиционното за трапезата на корейците кучешко, а голямо влияние през последните години оказаха и критиките на международните организации за защита на животните, съобщава Нова Тв.
Над 1000 фирми за отглеждане на кучета за храна в Южна Корея миналата година са отгледали около 2,5 милиона кучета, чието месо се доставя на магазини и ресторанти. Това е пет пъти по-малко „производство” в сравнение с 2005 г. Много от фермерите се оплакват от сериозни финансови загуби поради отслабването на интереса към този тип месо.
По-възрастните жители на Южна Корея все още твърдят, че кучешкото месо е специалитет, но младите все повече се преориентират към друга храна. В Сеул дори се появиха ресторанти с надписи „Гарантираме, че не сервираме кучешко месо”.
TNS.bg
Още от категорията

Кога преминаваме към лятно часово време?

Вижте как да изчислите числото на поколението

Кои са храните, които ни карат да гладуваме повече?
Акценти

Назначиха нов главен инженер на община Пловдив




Дежавю: Гуми отново горят в Кършияка



