Porsche 911 бе обновен и ще се появи на пазара през декември 2015, след като дебютира във Франкфурт.

Най-големите промени са новият шестцилиндров турбодвигател, както и подобрените технически спецификации и нива на оборудване. Системата за контрол на окачването Porsche Active Suspension Management (PASM) вече е стандарт, а в кабината е положена нова мултимедийна система със 7-инчов екран, Apple CarPlay и Android Auto.Отвън има нови предни и задни светлини с освежен дизайн и активни въздухоотводи, които се отварят и затварят автоматично, съобщава cars.bg.

Новият 3,0-литров шестцилиндров двигател генерира 365 конски сили, а при Carrera S той е с мощност 414 конски сили. Опциите за скоростната кутия са същите. Стандартната е 7-степенна ръчна, а допълнително може да бъде поръчана 7-степенната автоматична PDK с двоен съединител.

Увеличението в мощността прави възможно по-бързото ускорение. Carrera достига 100 километра в час за 4,2 секунди, а Carrera S - за 3,9 секунди. Максималната скорост също се е повишила, достигайки съответно 295 и 310 километра в час.

Освен че позволява регулиране на окачването и чувствителността на педала за газта, пакетът Sport Chrono вече включва бутони за смяна на програмите за управление от волана. Освен това за моделите с трансмисията PDK е добавен бутонът Sport Response, който повишава оборотите на двигателя в рамките на 20 секунди и намалява времето за ускорение.

Нова опция в каталога на 911 Carrera е технологията за завиване с четирите колела, която е сходна с тази в 911 Turbo и GT3. По данни на Porsche системата повишава маневреността и намалява радиуса на завой с 40 сантиметра. Друга функция, която навлиза за пръв път в модела, е възможността за повдигане на автомобила с 40 мм само за 5 секунди, което улеснява преминаването през неравни участъци.

Още новини ТУК

TrafficNews.bg