
По-рано тази година потребителите в Twitter буквално полудяха, след като юзер сподели снимка на продукта Mayochup, който Heinz произвежда и продава за Близкия изток.
Благодарение на общо над 500 000 души, участвали в допитване, от компанията взеха решение да предложат комбинацията от кетчуп и майонеза и на пазара в САЩ, пише Профит.
Но преди това да се случи, от Heinz пуснаха нова анкета, която ще реши къде продуктът да се появи най-рано. Градът, който получи най-много гласове, ще бъде възнаграден с камион на компанията, който ще предлага пържени картофки и Mayochup.
За първото място в момента се борят Кълвър Сити, Чикаго и Бруклин.
Mayochup се очаква да бъде пуснат по магазините в САЩ до края на септември. Той ще се предлага първоначално в Walmart и Amazon и отсега е ясно – той ще остане дълго време на пазара.
Препоръчителната му цена за САЩ ще бъде 3.49 долара, което се равнява на 5.83 лв. - по днешния курс на БНБ, за опаковка от 467 гр.
От компанията обявиха, че са щастливи да посрещнат Mayochup в голямото семейство на Heinz, включващо кетчуп, майонеза, горчица, барбекю сос и др.