Стартирало през август миналата година, "Ohlala" е уеб-базирано приложение, което улеснява "мигновени платена запознанства." Мъжките, потребители на услугата, публикуват оферти за дата, място и продължителността на срещата, която търсят и най-важно - колко пари са готови да платят. Типичните оферти са във времеви диапазон от 1 до 4 часа при средна цена от 300 долара.

Жените решат с кого от мъжете да осъществят връзка, въз основа на неговия профил и детайлите по търсенето, които е описал. Ключов момент е, че регистрациите на нежния пол не са видими за господата, преди някоя от тях да започне разговор с конкретен избраник.

Така приложението разчита на точно обратна от обичайната "backpage" потребителска система, която включва списък с предлагащи се, а търсещите потребители избират. Тук, първата стъпка е за купувачите, чиито "търсения" излизат публични в приложението. Чак след това девойките могат да се свързват с тях и да обсъдят в чат подробности - къде, кога, как, при какви условия и с какви ограничения. Когато условията са договорени, разговорът се записва и вероятно това е стимул за двете страни да се появят в уречения час. Въпреки че с бизнес модела си за заявки, Охлала е спечелва етикета "Юбер за компаньонки", компанията настоява, че не е онлайн бордей.

Това се дължи на факта, че приложението залага на "управление на очакванията". Други популярни възможности за намиране на ласки в интерет пространството имат пробойни именно в тази политика. Има голяма вероятност, че вие ​​и човекът, с когото се ухажвате по електронен път, може да не сте на една и съща вълна. Ако определено не сте съгласни да правите секс на първа среща, можете да го упоменете и да сте сигурни, че това е ясно и за партньора ви. Така или иначе, целта е и двете страни да получат точно това, което искат в конкретната нощ.

Визията на приложението е насочена към всяка жена, която мисли, че трябва да бъде компенсирана за времето и усилията, които полага, когато излиза с някого. То се стреми да дефинира свободното време като скъпоценен, ограничен ресурс и да го остойности. Създателите коментират, че няма специална категория жени, които да продават времето и вниманието си, защото всички жени на практика го правят и няма нищо лошо в това. 

Още новини ТУК

TrafficNews.bg