Според проучванията на Skin Deep долуизброените марки представляват потенциална заплаха за човешкото здраве, макар самите продукти да са насочени към здравето и красотата ни. Марките изброени по-долу съдържат вещества, които са с най-висок коефициент на потенциална опасност, пише otrova.org. Това са топ 20-те от всички 237 марки с поне 40 продукта всяка, които се съдържат в базата данни на Skin Deep. Отварям скоба за да обясня кои са Скин дийп. Ето извадка от техния сайт.
През 2004г. стартирахме Skin Deep, онлайн наръчник за безопасност, който се отнася до козметични продукти и продукти за лична хигиена. Целта ни бе да попълним дупката, оставена от правителството и козметичните компании, а по-точно: компаниите имат възможност да използват каквито пожелаят съставки, и правителството ни (т.е. това на САЩ, но мисля, че се отнася и до всяко друго) не изисква от компаниите задълбочени тестове по безопасност, преди да започнат продажби на пазара. Специалистите от групата по грижа за околната среда изградиха Дийп Скин за да бъде уникален ресурс, интегрирайки домашна колекция от продукти за лична хигиена и козметика, събрани от над 50 бази данни за токсичност и контрол.
Място |
Марка
|
Компания
|
Продуктив
|
Използвани
|
Средни
|
|
1 |
Superior Preference |
L’Oréal |
101 продукта |
127 |
9.7 |
|
2 |
Colorsilk |
Revlon Consumer
|
58 продукта |
119 |
8.3 |
|
3 |
Dark & Lovely |
L’Oréal |
69 продукта |
229 |
8.1 |
|
4 |
Biotherm |
L’Oréal |
85 продукта |
380 |
7.3 |
|
5 |
Clarins |
Clarins of Paris |
52 продукта |
450 |
7.2 |
|
6 |
Ultima II |
Revlon Consumer
|
50 продукта |
372 |
7.1 |
|
7 |
Clairol |
Procter & Gamble |
850 продукта |
665 |
7.1 |
|
8 |
Back to Basics |
Graham Webb
|
42 продукта |
260 |
7.1 |
|
9 |
Vitabath |
Esscentual Brands |
40 продукта |
153 |
7.0 |
|
10 |
Redken |
L’Oréal |
62 продукта |
270 |
7.0 |
|
11 |
Garnier |
L’Oréal |
318 продукта |
351 |
7.0 |
|
12 |
St. Ives |
Alberto-Culver |
90 продукта |
321 |
6.9 |
|
13 |
Banana Boat |
Playtex Products |
120 продукта |
238 |
6.9 |
|
14 |
Ion Color Brilliance |
Ion Professional
|
45 продукта |
49 |
6.8 |
|
15 |
Sebastian |
Procter & Gamble |
75 продукта |
360 |
6.8 |
|
16 |
Just For Men |
Combe Inc. |
42 продукта |
54 |
6.8 |
|
17 |
No-Ad |
Solar Cosmetic
|
50 продукта |
162 |
6.7 |
|
18 |
Hugo Boss |
Procter & Gamble |
40 продукта |
85 |
6.7 |
|
19 |
Elizabeth Taylor |
Elizabeth Arden, Inc. |
41 продукта |
125 |
6.7 |
|
20 |
Jergens |
Kao Brands Company |
59 продукта |
142 |
6.6 |
Екипът на Отрова, определя този източник с над 5 г. опит като един от най-независимите и обективни, що се отнася до козметични продукти и такива за лична хигиена. С напредване на времето ще публикуваме информация за различните вещества, в кои продукти по-конкретно се съдържат. При желание да проверите продукт можете да го направите на страницата на Skin-Deep.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Кератопигментация: Татуирането на очите набира популярност