През февруари, в продължение на 4 седмици зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на осем шефове на компании. Те напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от техните служители.
"Шеф под прикритие" е първата изненада за зрителите ни за предстоящия телевизионен сезон и първото предложение от изключително богата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили за тях", коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.
Хитовият английски формат се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години.
Предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша.
Форматът внедрява под прикритие собственици или изпълнителни директори в собствените им фирми за седмица, за да започнат от нулата като обикновени служители.
Шефовете са изправени пред огромно предизвикателство – да напуснат удобните си офиси, да сменят лъскавите костюми с работни гащеризони и да започнат работа в компаниите, които управляват на възможно най-ниските изпълнителски нива.
Представете си собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно.
А целта на тази смяна е големите шефове да разберат как работят техните компании и как се е променил същинският бизнес, от който се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка, в резултат на мениджърската си позиция.
В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си.
Дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени, или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без, разбира се, да знаят, че това е той.
В световен мащаб сред шефовете, които са се преобразили във формата и са започнали от нулата, са изпълнителните директори на DHL, Hyundai, Subway, производителите на банани Chiquita Brands International, НАСКАР, американският броудкастър DirecTV и авиокомпанията Frontier Airlines.
Това ще е първият сезон на хитовото шоу в България и ще бъде продуцирано от "Супернова медия".
Как ще се справят големите шефове с изпълнението на елементарни задачи в собствените си компании, започвайки от абсолютната нула, ще разберем в първия епизод на "Шеф под прикритие" през февруари по Нова.
TNS.bg
Още от категорията
Виж всички
Две пълни слънчеви затъмнения ще има през 2026 година
Акценти
Виж всички
50 срещу 4000: Когато каузата я няма, улицата остава празна
Отиде си двукратният олимпийски шампион Боян Радев