След доминацията на еднорозите и увлечението по ламите се появи нова, не толкова „детска" тенденция в дизайна - женските гърди.
Голям или малък, пищен или увиснал бюст, една гърда или две - модата и дизайнът възпяват женските прелести. Британската верига магазини Urban Outfitters предлага богата селекция от продукти с женски гърди. В това число спално бельо, чаши, калъфи за мобилни телефони, постери и уреди за крос-фитнес, пише The Guardian, цитирани от flashnews.
„Изпитвате нужда да се придържате към гигантска надуваема гърда в басейна? Имаме това, от което се нуждаете", пише в материала. Изданието разказва и за начинанието на английската художничка Емма Лоу. Нейното ателие предлага керамични съдове „в чест на истинските тела и в подкрепа на неутралното отношение към тялото". Това са съдове със скулптурни изображения на гърди, а като модели за тях служат самите клиенти.
. Тенденцията на опростените графични линии е хумористична и „френдли". Тя отразява разнообразието на женски форми и все по-популярното движение да възприемаме тялото си такова, каквото е. Те могат да бъдат феминистки и бунтарски - също като на оригиналната тениска на Вивиан Уестууд от 1976 г. с принтирани на нея „бомби".
Какво стои зад нарастващата популярност на стоките с женски гърди? „Мисля, че става дума за свобода", казва Джема Паркър, говорител на Never Fully Dressed. Миналата година британската компания пусна тениска с опростено изображение на дамски бюст в подкрепа на кампания срещу рака на гърдата. И досега тя е един от най-продаваните й „бестселъри".
Още от категорията
Дневен хороскоп за 31 януари: финансово затруднение за Овен, Телец- не се доверявайте