
При постъпване на работа всички шофьори и кондуктори по линия 1 минават курс как трябва да общуват и да се държат с пътниците, заяви Павлин Лозанов, представител на фирма „Алмус бус”. Той допълни, че преди автобусите да тръгнат да изпълняват курсовете си те минават през предпътни прегледи, а на всеки 6 месеца минават задължителните технически прегледи и при проблеми веднага се взимат мерки.
„Безопасността на пътниците е гарантирана“, каза Лозанов.
Най-честите сигнали от пловдивчани към фирмата е за поведението или конфликт с персонала.
При постъпването на сигнала от фирмата веднага викат въпросните служители и ги карат да пишат обяснение за случилото се. При нужда отново се търси гражданина подал сигнал и при установено нарушение се наказва виновното лице.
„Важно е да се устави точен час и номер на автобуса, за да може да санкционираме при нарушения виновните служители. Обратна връзка също е необходима, за да можем да кажем на гражданите какви мерки сме взели след техните сигнали“,каза представителят на „Алмус бус“.
TNS.bg
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти


Над 3000 деца минават месечно през Детското спешно в Пловдив



Темите на Traffic News
