При постъпване на работа всички шофьори и кондуктори по линия 1 минават курс как трябва да общуват и да се държат с пътниците, заяви Павлин Лозанов, представител на фирма „Алмус бус”. Той допълни, че преди автобусите да тръгнат да изпълняват курсовете си те минават през предпътни прегледи, а на всеки 6 месеца минават задължителните технически прегледи и при проблеми веднага се взимат мерки.
„Безопасността на пътниците е гарантирана“, каза Лозанов.
Най-честите сигнали от пловдивчани към фирмата е за поведението или конфликт с персонала.
При постъпването на сигнала от фирмата веднага викат въпросните служители и ги карат да пишат обяснение за случилото се. При нужда отново се търси гражданина подал сигнал и при установено нарушение се наказва виновното лице.
„Важно е да се устави точен час и номер на автобуса, за да може да санкционираме при нарушения виновните служители. Обратна връзка също е необходима, за да можем да кажем на гражданите какви мерки сме взели след техните сигнали“,каза представителят на „Алмус бус“.
TNS.bg