
Пристигате на летището и установявате, че вашият полет е анулиран или забавен. Това определено е голям стрес. Но когато пристигате на летището и откривате, че вашият полет изобщо не съществува, това е съвсем различен проблем. Според ABC News, нискобюджетната авиокомпания Level, която съществува от една година, е продавала несъществуващи полети на уебсайта си, както и през Expedia и Iberia.com.
Пътуващата писателка Ерин Леви си резервира много евтин билет от Нюарк до Париж с Level за 9 септември. Но когато стига до летището, тя разбира, че авиокомпанията е отложила старта на международните си полети за 18 септември, което означава, че нейният билет е невалиден, пише profit.bg. Леви обаче изобщо не е уведомена за тази промяна.
"Аз съм пътувала до над 40 страни - дори и с написан на ръка билет за Узбекистан, и това никога не се е случвало преди", казва тя пред ABC News.
Въпреки че е получила номер за обслужване на клиентите от агент на British Airways (двете авиокомпании са собственост на International Airlines Group), Леви трябва да си купи по-скъп билет за WOW Air (около 320 долара), за да присъства на сватбата на приятел.
Мениджърът Комуникации и маркетинг на Level Уго Трач пише в имейл до ABC News: "На 20 август взехме решение да отложим с две седмици старта на полетите между Париж и Ню Йорк, планирани за 4 септември, по оперативни причини. Клиентите, засегнати от това забавяне, са предупреждавани по имейл, изпратен на адреса, който е посочен в резервацията им (или в туристическата агенция, извършила резервацията)."
Няма обаче информация за забавеното стартиране на уебсайта на компанията. Според ABC News, много клиенти са имали подобни проблеми с Level. И докато някои от тях са получили съобщения за отменени полети, мнозина се оплакват, че те са изпратени твърде късно.
Още от категорията
Виж всички
Защо не вярваме на МВР? Константин Кацаров за сблъсъка си с пловдивски полицейски шеф

