Пловдив, 17:20 часа, 23 март – малко повече от 10 дни до вота, който ще определи следващото управление на България. Всичко това предполага огромна активност на политическите формации и кандидат-депутатите, които да се борят за доверието на избирателите. Епидемиологичната обстановка и мерките срещу разпространението на COVID-19 обаче явно е преобърнало наопаки представата ни за предизборна кампания.
В пиковия час шатрите на политическите партии стояха празни, а на едва две се забелязваха по няколко души. Обичайната гледка кандидат-депутати да говорят с граждани и да им дават листовки, обяснявайки приоритетите им в следващия парламент, също нямаше.
Под ключ стояха павилионите на БСП, „Има такъв народ”, АБВ, ВМРО и „Възраждане на Отечеството”, а представителите на „Демократична България” дори бяха събрали шатрата си, като стоеше само скелето на конструкцията.
Четири-пет активисти се забелязваха само в шатрата на ГЕРБ, както и двама младежи в тази на НФСБ-ВОЛЯ. Самите хора, които минаваха по Главната на Пловдив също не проявяваха интерес към малцината, даващи агитационни материали.
Въобще ситуацията в центъра на Пловдив изглеждаше все едно изборите вече са приключили. Истината е обаче, че кампанията сякаш никога не е започвала. От началото на предизборната надпревара освен плаха реклама през медиите и социалните мрежи, не сме ставали свидетели нито на дебат, нито на ясни послания към хората. Явно партиите пазят козовете си - въпросът е за кога: дали за последното раздаване следващата седмица, или вече се готвят за следващата игра.
Още от категорията
МВР масово губи дела срещу уволнени служители, но ще лъска имидж през Съюза на българските писатели