„Павета летят като гюлета” , „Отново хвърчащи павета по булевард „6 септември” и редица сходни заглавия се въртят в медията ни повече от 6 месеца. Почти няма месец, в който наши читатели да не сигнализират за проблем с паважния участък на „6 септември” между Моста на Адата и „Цариградско шосе”.
След първите два случая от лятото на 2015-а година институциите се задействаха след редица наши сигнали и материали по темата и оправиха проблемните участъци. С всеки изминал ден обаче все повече дупки зейват, а павета хвърчат като гюлета от най-различни участъци. Няколко собственици на магазини покрай булеварда вече се оплакаха, че павета са им счупили витрината. Въпросът е какво правим, ако утре някое паве удари човек? Гледайки нехайството на институциите по- акуратният въпрос е не е дали, а кога това ще се случи.
Булевардът е част от обектите, които ще се ремонтират с 30-милионния заем. Той бе теглен миналата година от Общината, но досега единственият булевард, по който се работи с него е на „Коматевско шосе”. Тази година трябва да дочакаме прословутия ремонт на централния булевард. По всичко личи обаче, че докато той стартира ще се отварят все повече пробойни по него, които застрашават живота и здравето на пловдивчани. При поставянето на новите леви секции в Пловдив кметът бе категоричен – най-важни са хората и тяхното здраве. За този случай обаче не виждаме такава последователност в действията на администрацията.
Защото човешки животи и здраве не се заплашват само по кръстовищата и от джигити, но и по компрометираната настилка, за която се сигнализира от месеци.
Редицата сигнали: ТУК ТУК и ТУК
Благовест Андонов, TNS.bg