„Нещо необикновено се случи днес на бензиностанция на Карловско шосе”, така започва писмото си до TrafficNews.bg Деница Дачева. Това, което е впечатлило толкова жената, е съвестната работа на управителя и останалите служители на бензиностанцията. Помощта, която са й оказали, не им влизала в задълженията, но въпреки това са помогнали. Деница е спряла вчера на „Rompetrol” на изхода на града, за да зареди, но автомобилът й се е повредил. Започнал да изтича антифриз и жената не могла да потегли повече. Ето и разказа на Деница:
„Много бързахме, при което единствената ни възможност бе да помолим момчето от бензиностанцията да ни даде съвет или да помогне. То влезе някъде навътре и след минути се появи възпитан човек, който попита какъв е проблемът. Преместихме колата, за да не пречи на зареждащите, и той отвори капака. Оглеждайки, цапайки се, около час той се опита да отстрани проблема. В един момент се оказа, че това е управителят на въпросната бензиностанция.
Изключително земен, добър и възпитан човек, който наистина направи абсолютно всичко възможно да ни помогне, без да му влиза в задълженията! По-късно разбрах, че се казва Божидар Киров. Искам с цялото си сърце да благодаря на тези добри хора - от усмихнатата продавачка в бензиностанцията, момчето, което зареждаше, колите до управителя, които бяха истински вежливи и приветливи и направиха деня ми (макар всички препятствия) няколко идеи по-щастлив и усмихнат! П.С. Искам да уточня, че се чувствам длъжна да изкажа тези благодарности поради това, че силно вярвам в доброто и смятам, че за него трябва да бъде разказвано. Нека покажем добрите примери!”
Добрият пример на Божидар показва, че човешкото отношение и служебното задължение са две различни неща, които обаче трябва да вървят ръка за ръка!
TrafficNews.bg