"Здравейте! Принудих се да ви пиша тъй като за пореден път съм изключително възмутена от шофьор и кондукторка в автобусна линия номер двадесет. Тъй като единственият възможен превоз до училището ми е именно този автобус, съм задължена да пътувам с него.
Въпросната кондукторка е изключително груба към всички пътници независимо деца или възрастни. Изключително притеснена е някой от пътниците да не заеме челното място в автобуса, където тя редовно си почива. От там жената крещи на всички пътници и недоволства, че не може да види картата за градски транспорт или съответно, че човекът, желаещ да си закупи билетче за автобуса, не отива лично до нея.
Въпреки че единственият виновен в ситуацията е единствено тя, защото не върши своята работа, а си почива, жената не пропуска да навика повечето от пътниците като за "добро утро". Шофьорът пък от своя страна тази сутрин не пропусна да изпуши своята цигара в автобуса. Чела съм статия във вашата страница относно същите двама шофьор и кондукторка и се надявам да се направи нещо по въпроса."
Това е писмото на млада пловдивчанка, което ни прозвуча направо дежавю. Както се казва, нищо ново под слънцето - чувството, че вече сме били в този автобус и вече сме усетили ругатните, тютюневия дим и нелепото отношение на обслужващите го, не ни напусна през цялото време. Само преди 4 месеца същите тези кондукторка и шофьор на автобус №20 отново бяха "герои" на публикация. Тогава кондукторката нарече дете „лигла”, докато шофьорът си опъваше от цигарата.
Сега отново става дума за ругатни, грубо отношение и цигарен дим. В основата на арогантното държане на кондукторката тогава беше „нейното” място. Сега пак разбираме, че жената за нищо на света не си го дава!
Та някак си логично ни идва питането: Ще бъде ли разяснено на тия двамата най-после как точно трябва да се държат на работното си място? Колко още пловдивчани трябва да се оплачат, за да вземе ръководството на "Пълдин бус" адекватни мерки? Впрочем всичките ни опити да ги попитаме лично удариха на камък - телефон 0884 33 19 55, който фигурира навсякъде като телефон за контакт с фирмата, се оказа "грешен или непълен", както ни информира учтив глас.
Така че докато от "Пълдин бус" си актуализират телефоните за контакти, очакваме и да се самосезират за поведението на кондукторката и шофьора от линия №20.