Екшънът с кондуктора от градския транспорт в Пловдив, който полетя от вратата и се озова на земята, а в момента е в болница с тежка травма, може да завърши с блокиран транспорт в Пловдив заради протест на шофьори и кондуктори! Случаят предизвика лавина от коментари не само в социалните мрежи и под публикацията в TrafficNews.bg. Оказа се, че той е възбудил духовете сред шофьори и кондуктори, и то не само от същата фирма, в чийто автобус се развихриха страстите между пътник и кондуктор.
Обадиха ни се двама от тях - от конкурентна фирма, които изненадващо застанаха зад колегата си кондуктор и недвусмислено обявиха, че не той е виновният. Първоначално си помислихме, че оспорват думите на наша читателка, която един ден след случая се опита да внесе яснота и според която не пътникът е блъснал кондуктора, а кондукторът се е държал агресивно и е паднал от автобуса при сборичкване. Но... отново бяхме изненадани!
Двамата пловдивчани ни информираха, че всъщност виновникът за цялата тази разправия, завършила толкова лошо, са... климатиците. И добавиха, че ако ситуацията с климатиците в градския транспорт не се промени, всички шофьори от Пловдив ще спрат работа и ще излязат на протест.
Двамата пловдивчани разказаха, че в тяхната фирма например са им забранили да пускат климатиците до 11 часа предиобед и след 18 часа надвечер. Писмена заповед, разбира се, няма, но хората казват, че началниците на гаражи всеки път като излизат от тях, ги предупреждават за "спуснатите указания". И ако не ги спазват, ги грозят глоби. За... преразход на метан.
Точно това "пестене" на климатиците в рейсовете е виновно според нашите читатели за скандала в автобуса, чийто кондуктор сега е в тежко състояние в болница. Защото докато температурата в пловдивските автобуси е непосилно висока за хората, те ще продължават да недоволстват, да влизат в пререкания с шофьори и кондуктори, а те - от своя страна - ще се чудят глоби ли да плащат, или да угодят на хората.
TrafficNews.bg си запазва правото да направи проверка по казуса и да установи има ли наистина такава заповед от шефовете на автобусната компания и подложени ли са пловдивските пътници и шофьорите на рейсове съвсем тенденциозно на топлинен тормоз през лятото.
В същото време читател се намеси с коментар под последната по темата публикация със следното мнение:
"Според заместник-кмета по транспорт, в Пловдив има изградена и работеща система за електронно таксуване на пътниците още през декември 2015 година! Системата е приета и платена на фирма "Индра". Според общинския вестник, от 01.04. 2016 г. системата, за която бяха платени 20 милиона лева, работи и кондукторите поетапно се освобождават! Сега сме юли 2018 година и гаранцията на фирмата отдавна изтече. Според изказване на зам.-кмета по транспорт от преди няколко седмици, в повечето линии системата работи".
Още по темата, предизвикала гнева на шофьори и кондуктори, плашещи с протест:
Още от категорията
Бюджет 2025 превръща държавата в сериозен конкурент на бизнеса във войната за кадри