EVN България информира, че в петък (4 март 2016 г.) в клонове на „Български пощи” ЕАД в Югоизточна България ще работят дежурни каси за заплащане на консумирана електроенергия. Дежурните касови салони се намират в следните градове:

  • гр. Бургас, ул. „Цар Петър“ 2, от 09:00 ч. до 13:00 ч. и търговски център на ул. „Отец Матей Миткалото“ №45, от 09:00 до 20:00 ч. (отворена каса и на 03.03.2016 г. от 09:00 до 20:00 ч.)
  • гр. Сливен, ул. „Асеновска“ 1А, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Стара Загора, ул. „Св. Княз Борис I“ 81, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски“ 3, от 09:00 ч. до 13:00 ч. и ул. „Граф Игнатиев“ 30, от 09:00 до 20:00 ч. (отворена каса и на 03.03.2016 г. от 09:00 до 20:00 ч.)
  • гр. Пловдив, пл. “Централен” № 1, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Пазарджик, ул. „Екзарх Йосиф“ 11, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Смолян, бул. „България“ 18, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Хасково, бул. „България“ 148, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Кърджали, бул. „България“ 49, от 09:00 ч. до 13:00 ч.

В събота (5 март 2016 г.) и неделя (6 март 2016 г.) касовите салони ще работят с традиционното си работно време за съботни и неделни дни.

Клиентите на EVN България могат да използват и интернет платформа за проверка и плащане на консумирана енергия „ЕVN Онлайн плюс”:

https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

EVN България предлага и безплатни услуги за SMS или имейл известяване:

  • Информация за стойността на месечната фактура – веднага след нейното издаване. Известяването съдържа информация за срока на отчитане, консумираните киловатчасове, дължима сума и краен срок за плащане.
  • Известяване за просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Услугата е достъпна за всички битови клиенти на дружеството и е напълно безплатна. Тя се заявява лесно и удобно по един от следните начини – на имейл info@evn.bg, чрез подаване на декларация на място в удобен EVN Офис или по поща. Повече информация е налична на:

https://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx

както и на денонощен телефон 0700 1 7777, по email info@evn.bg или на място във всеки EVN Офис.

ЕVN България

Телефонен център 24 часа в денонощието

0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg

ОЩЕ НОВИНИ ТУК

TNS.bg