
"Този малък казус прекалено много се разтегли. Всичко струва пари. Знаете ли ледогенераторите какво електричество изразходват? Ледът се изпарява във въздуха, но сметката за ток не е въздушна. Въпросът е да имаме култура", това коментира шеф Борис Петров пред БНТ.
Известният готвач коментира казуса с мъжа, който платил сметка от 650 лева в ресторант на морето.Видеото се завъртя в социалните мрежи и стана известно с това, че храната, която семейството консумирало се таксувала за 35 лева на 100 грама.
"Принципно храната и туризма са индустрия. Хората трябва да бъдат образовани, както и персоналът. Един сервитьор е лицето и разказва концепцията на ресторанта. Когато имаш едно скъпо месо, самото обслужване е като един ритуал. Колкото по-изпечен стек искаш, толкова по-голямо парче се отрязва, за да не ти се даде накрая една джапанка", каза още шеф Петров.
"В България се появяват ресторанти, които са на европейско и световно ниво. В момента, в който вие прекрачите прага на ресторанта, вие влизате в договорни отношения с него. Ресторантът също може да заведе дело за уронване на доброто име", коментира Румен Драганов от Института за анализи и прогнози на информационната среда в туризма.
"Нека със същата страст казваме и добрите неща по морето. Имам чувството, че караме българите да намразят морето си", каза известният готвач.
Още от категорията


МОН: Няма как от нас да изтекат отговорите на матурите

Задържаха двама иманяри край Хераклея Синтика
Акценти



Нов живот за Сахат тепе - хълмът на заб/р/авените обещания!

Окончателно: Георги Семерджиев ще лежи в затвора 20 години



Вижте верните отговори на матурата по БЕЛ

