Потребители недоволстват от практиката на голяма верига магазини в Пловдив. До редакцията ни постъпиха няколко сигнала от пловдивчани, които желаят да закупят продукти на намаление от седмичната брошура на Kaufland. Оказва се обаче, още в началото на обявяване на офертата, количествата са изчерпани в почти всички филиали в града.
„Видяхме, че в брошурата за периода 15-21 юли се предлага климатик с три години гаранция от марка Ayco за 489,90 лв.. На 16ти сутринта посетих един от обектите им, специално заради това. Оказа се обаче, че наличните количества са били изчерпани само за ден. Служители в магазина ми обясниха, че им доставяли много малко бройки – само по три климатика“, споделя пред TrafficNews потребител на веригата.
Наша проверка показва, че дни преди края на офертата в нито един от обектите им в Пловдив няма налични количества от обявения на промоция продукт. Подобно оплакване получихме и за други електрически уреди от брошура на Kaufland.
Във въпросния седмичен афиш е упоменато, че промоцията важи за определен период (15 – 21 юли), както и че стоки, отбелязани със звездичка*, са специално предложение, валидно до изчерпване на наличността. До цената на издирвания климатик обаче липсва такова маркиране.
Клиентите на веригата споделят, че този похват е редовен и не ги удовлетворява.
„Това прилича на нелоялна търговска практика. Предлагат ни оферти за намалени стоки, които са неоткриваеми. Може би се разчита на това, че така или иначе вече сме влезли в магазина, ще пазарим от тях“, коментира още пловдивчанинът.
Медията ни направи опит да разговаря и с маркетинговия отдел на Kaufland България, но не успяхме да установим връзка.
Още от категорията