Община Пловдив търси главен архитект, директор на Стария град и директор на многофункционалната зала Колодрума. Това става ясно от три публикувани обяви в  Jobs.bg. 

Задачата на Главния архитект  е да организира разработването и провеждането на стратегията и политиката на Община Пловдив, по отношение устройството на територията и плановото й обезпечаване, в т.ч. жилищни, обществено-обслужващи и транспортни територии, зони за отдих в и извън населеното место. Обявената заплата е 1000 лв.
Изисквания за заемане на длъжността са следните: образование - магистър по архитектура, 4 години професионален опит, стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленски качества, работа в екип и пр. 

Кандидатите ще трабва да се явят на конкурс  чрез защита на концепция за стратегическо управление на тема: „КОНЦЕПЦИЯ ЗА РАЗВИТИЕ НА ИНСТРУМЕНТИТЕ НА ГРАДСКО ПЛАНИРАНЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ НА ГР. ПЛОВДИВ ПРИ ВЗЕМАНЕ НА КРАТКОСРОЧНИ РЕШЕНИЯ В УСЛОВИЯ НА НЕКОНФЛИКТНОСТ С ЦЕЛИТЕ НА ДЪЛГОСРОЧНО ПЛАНИРАНЕ: 
• Пловдив и Тютюневия град
• Пловдив, Европейска столица на културата
• Пловдив, зелен, екологично чист
• Пловдив, желан и привлекателен град
• Пловдив и прилагане на ОУП
• Пловдив, устойчив град – въвеждане на ГИС система

Това е вторият конкурс за Главен архитект на града, като при първия всички кандидати бяха дисквалифицирани. 

Основната задача на шефа на Старинен Пловдив е да ръководи цялостната дейност на института, анализира, планира и отговаря за осъществяването на административно-управленската и финансова дейност на института в рамките на пълномощията му. Изискванията към кандидатите са да имат магистратура по история и археология, социология, антропология или науки за култура, туризъм. Те трябва да имат най-малко три години стаж в областта на съответното професионално направление и да владеят поне един западен език. Като предимство ще се счита опитът на кандидата в разработването и реализацията на програми и проекти, владеенето на втори западен език и компютърната грамотност.

Кандидатите ще трябва да представят четиригодишна концепция за развитието на Общинския институт, в която трябва да има анализ и оценка на състоянието на „Старинен Пловдив, тенденции и възможности за развитието и управлението в унисон с тенденциите за опазването на културното наследство, план за развитието на устойчив туризъм на местно и национално ниво. От кандидатите се изисква да облекат концепцията си и с конкретни срокове, ясно да очертаят целите, приоритетите, финансирането, структурата, организацията и пътищата, по които ще ги реализират.

Документите се подават до 16 ноември в отдел „Управление на човешки ресурси” в Общината.

Заповедта за конкурса е съгласувана с Министерството на културата и е разписана от кмета Иван Тотев на 13 октомври.

Директорът на ОП „Многофункционална спортна зала“ - Пловдив трябва да рганизира и ръководи цялостната дейност на предприятието. Да анализира, планира и отговаря за осъществяването на административно-управленската и финансова дейност.
Изисквания за заемане на длъжността са следните: висше образование, степен магистър по икономика, публична администрация, финансов мениджмънт, маркетинг или право. Професионален опит 5 години, от които поне 3 на административна или управленска длъжност, за предимство се счита наличието на опит в разработването и реализацията на програми и проекти, владеенето на западен език и компютърна грамотност.