Улица „Гладстон”, петък – краят на работната седмица, тапата започва още от подлеза, а шофьорите търпеливо чакат да минат през участък, или поне повечето… Всеки, който минава през светлата част от денонощието през тази улица, знае за какво става дума и колко бавно става придвижването. Към това прибавете и едно камионче, което е спряло, за да зарежда стока. С няколко думи – колите пъплят едва-едва.

Вече ви показахме за един доставчик, който блокира улица „Гладстон”, което възмути десетки пловдивчани. Точно на същото място, но от другата страна, негов колега от конкурента фирма направи същото. Читател на TrafficNews.bg щракна доставчик на фирма „Ведена”, който зарежда със стока денонощния магазин. На кадъра се вижда как от другата страна минава патрул на полицията. Ако питате какво следва – то е абсолютно нищо.  Патрулката си подминала, доставчикът си заредил обекта и си тръгнал.

Свързахме се с управителя на фирмата Бойко Петров. Той заяви, че ще санкционира своя служител и по никакъв  начин не толерира подобно поведение. Но допълни, че понякога… няма как.

„ Непрекъснато повтаряме на нашите служители, че не бива да спират в нарушение, правим им инструктажи, но на някои обекти, просто няма как...”, каза Петров. Той даде пример с този магазин, където просто няма къде другаде да се спре близо, а стоката била изключително тежка – каси с алкохол и безалкохолно.

„Вече се принудехме да се откажем от няколко обекта, някои от които на бул. „Васил Априлов”, защото просто няма къде да спрат нашите доставчици. Ако трябва ще се откажем и от този, но това не знам дали е решение”, допълни управителят на фирмата. 

На практика единствената регулация за зареждането на обекти има в Стария град и Капана. Там има определени часове, в които доставчиците могат да зарежда магазини и  заведения. Вероятно, докато не се направи подобна регулация и на другите невралгични места проблемите ще бъдат същите, независимо кой зарежда обектите. Разбира се, фирмите също биха могли да направят по-добра организация на своите служители и такива места да се зареждат извън пиковите часове по натоварените булеварди. С други думи – решаването на проблема не зависи само от едната страна, а при добро желание от всички.