
„Проверяваме 54 печатни издания, а в близките седмици вероятно ще проверяваме и онлайн издания”, съобщи в „Здравей, България” по Нова телевизия говорителят на НАП Росен Бъчваров.
„Проверяваме целия медиен сектор от гледна точна на един прост интерес на държавата – дали те са спазвали данъчния закон и дали има данни за избягване на облагане. Нашата работа е лишена от емоции, оценки, квалифицикации и субективно отношение към която и да е от медиите. Това, от което се интересува НАП, е дали има неплатени задължения и дали има укрити данъци”, казва още той
„Всяка година над 150 000 търговци са подложени на контрол от страна на НАП, медиите като стопански субекти са подложени на същия контрол, на който са подложени и всички останали”, обясни Бъчваров.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Дете се запали при игра с бензин в Монтана

Започва делото срещу Димо Алексиев
