Предпазни стени за безопасност на пероните ще има и на старите станции на метрото в София. Това съобщи кметът Йорданка Фандъкова след като инспектира строителството на третата линия и новата метростанция „България” и преди да обяви, че ще пак ще се кандидатира за кмет на столицата. Пероните по новата линия са оградени с остъклени прегради, чиито врати се отварят при спиране на влак на станцията.

Втората половина на септември се очаква да бъдат завършени 8 км от релсовия път. Това е първият етап на строителството на третата линия от метрото от "Владимир Вазов" до "Красно село". В момента текат тестовете на влаковете, каза Фандъкова. Тя добави, че по график преди изборите през октомври строителните дейности ще бъдат завършени. Очакват се догодина да пристигнат нови десет влака, които са поръчани.

Първият етап на третата линия започва от бул. "Владимир Вазов”, минава през централната градска част и завършва на ул. Житница”, като по него има 8 метростанции. Работи се е по втория етап на подземната железница. Той започва от „Житница”, минава през „Овча Купел” и завършва на Околовръстен път. По график двата участъка трябва да бъдат пуснати до края на годината.

Този месец започва разширението на Южната дъга от квартал "Младост" до магистрала "Тракия", съобщи още Фандъкова. Тя заяви, че строителството на метрото не трябва да спира заедно с околовръстния път.

Фандъкова поиска нов мандат, обеща грижа за кварталите, още паркове и е-услугиАко се бях отказала, щеше да е предателство към всички усилия, положени до тук, заяви столичният кмет