
На самообслужване ли е в градския транспорт на Пловдив? Пътниците ли трябва да ходят при кондуктора или обратното? Такива въпроси си зададохме след поредния сигнал до TrafficNews.bg за нередност в автобусите от вътрешноградския транспорт.
Пловдивчанка разказа, че е била принудена сама да отиде до служителка в рейс по линия 93, тъй като кондукторката окупирала седалката и с кран не можело да я помръднат.
„Не виждаш ли че стоя тук? Ела и си плати билета”, били думите на жената, продаваща билети.
Служителката през цялото пътуване „подпирала” седалката и карала пловдивчани да ходят при нея, подвиквайки из превозното средство.
„За това ли им плащат? За да седят само ли?”, пита ядосаната ни читателка.
На много кондуктори наглостта минава всякаква граница. Само преди ден ви показахме, как служителка изгони пътничка с оправданието, че не иска жълти стотинки. Дамата предоставила 10 жълти монети заедно с останалите пари.
Отговорът ''Щот така'' получи пък друг гражданин, осмелил се да попита „защо не може да се слиза и качва от предната врата”.
Още от категорията

Лелята на момчето от тежката катастрофа на АМ "Тракия": Дядото го вадят пред очите му без крак, кървища, писъци и тотален шок


Акценти


Какво очаква Везни, Скорпион и Стрелец през месец МАЙ?

Портретът на Пловдив: Нарастваме, но не естествено


Проф. Мурджева: Честите инфекции са знак за опасност



