От ЕВН  информира за постъпили сигнали в дружеството от клиенти относно различни опити за телефонни измами oт неизвестни лица. Според постъпилите сигнали клиентите получават телефонно обаждане от неизвестно лице, което се представя за служител на енергодружеството. Въпросното лице изисква от клиента данни  - име на титуляр на партида за електроенергия, адрес, както и информация относно членове на семейството и други  Клиентите на EVN България не са се подали на опитите за измама и са сигнализирали в телефонния център на компанията.  Регистрираните в последния месец случаи са от районите на Димитровград, Хасково, Ямбол.

От ЕВН информира, че в случаите, когато компанията актуализира данните на своите клиенти – чрез лично посещение или по телефон – сътрудниците  на компанията се легитимират с име, фамилия и обясняват в детайли повода за посещението или обаждането.

От австрийската фирма припомнят, че събиране на дължими суми за консумирана енергия или за технически услуги никога не се извършва в брой и на място от техници или отчетници на дружеството.

Дружеството съветва своите клиенти при подобни опити за измама да сигнализират и МВР.

Още новини ТУК

TrafficNews.bg