
От 2 юни Лидл България въвежда тестово обозначаване на цените едновременно в лева и в евро във всички 137 магазина на веригата като част от подготвителните действия за евентуалното приемане на еврото в България.
С предприемането на тази стъпка компанията цели да улесни клиентите в процеса на адаптация, като им даде възможност да свикнат с обозначаване на цените в двете валути, още преди началото на законовия период. Според изискванията, задължителното обозначаване на цените в двете валути ще влезе в сила един месец след официалното решение за присъединяване на България към еврозоната.
„Предприемаме тази крачка в продължение на нашата ангажираност към прозрачност и доверие. За нас е много важно да улесним клиентите, като им дадем възможност да се ориентират спокойно в предстоящите промени. За нас в Lidl процесът по настройване и програмиране на над 80 системи, използвани в дейността на компанията, беше продължителен и изискваше участието на около 350 служители“, коментира Любомир Хърсев, главен финансов и административен директор на Лидл България.
Цените в евро са превалутирани от левове при прилагане на официалния валутен курс, а заплащането на каса остава единствено в български левове до официалното въвеждане на еврото в страната, за което клиентите са уведомени чрез изрични информационни табели, поставени на видни места в магазините.
Още от категорията

Хартиената трудовата книжка отива в историята

МВР се събира на национално съвещание за контрола по пътищата

Акценти







Окончателно: Измениха присъдата на фотографа Димитър Дардов

