
По повод на влаковата катастрофа, която стана в понеделник на ЖП гара Пловдив се изказаха много теории и хипотези. Топката се прехвърли многократно, но вина не се установи. Отворено писмо до медиите написа и Георги Мавродиев – Бивш Директор на поделение за „ Пътнически превози” Пловдив.
Вижте какво каза той:
"Уважаеми дами и господа, Чувствам се длъжен да сведа до Ваше знание, а чрез Вас и до знанието на българските граждани как в момента се управляват „Български Държавни Железници” На 22.07.2015г. беше освободено от работа цялото ръководство на поделение за „Пътнически превози” в Пловдив-инж-Георги Мавродиев – Директор Поделение за пътнически превози Пловдив, Илко Илчев – Началник Локомотивно депо Пловдив, Антон Чардаков – Ръководител Пътнически център Пловдив, Стоян Златев – Началник експлоатация Локомотивно депо Пловдив..
При освобождаването не бяха изтъкнати никакви мотиви, а ги научихме от медиите от интервюта дадени от Димитър Костадинов – Управител на „БДЖ-ПП”ЕООД във връзка с нашето освобождаване. Мотивите представени пред медиите бяха нередности констатирани в два одитни доклада и извънредния труд положен в поделението. Не ни беше предоставена никаква възможност да дадем доводи за наше оправдание. Въпросите към управителя на БДЖ в тези интервюта бяха свързани с тревогата на журналистите относно безопасността на пътниците ползващи услугите на БДЖ.
Г-н Костадинов твърдеше, че с нашето отстраняване по никакъв начин не застрашава безопасността на пътниците и че това е негово управленческо решение. Управленческо решение довело до случая от 09.08.2015г. ВЛАК 493 /БДЖ-ПП/ С 1 ВАГОН 47 ТОНА НАЧАЛНИК ВЛАК ДОБРЕВ, НА 21:50 В ГАРА ПЛОВДИВ НА ПЕТИ КОЛОВОЗ,ПРИ ИЗВЪРШВАНЕ НА МАНЕВРА ЗА ПРИКАЧВАНЕ НА ЛОКОМОТИВ 07-32 /ПО ПЛАН/, ПОСЛЕДВА УДАР В СЪСТАВА. ОТ УДАРА ИМА ПОСТРАДАЛИ ПЪТНИЦИ,ОТ КОИТО СЕДЕМ /ШЕСТИМА РУМЪНСКИ И ЕДИН БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН/ СА ОТКАРАНИ С КОЛИ НА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ В БОЛНИЦА В ГРАД ПЛОВДИВ. НАНЕСЕНИ ПОВРЕДИ ПО ВАГОНА И ЛОКОМОТИВА. УВЕДОМЕН ОПЕРАТОР НА ТЕЛЕФОН 112. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА СЕ ОТМЕНИХА ВЛАКОВЕ НА БДЖ-ПП: 493 ПЛОВДИВ-ДИМИТРОВГРАД СЕВЕР, 491 ДИМИТРОВГРАД СЕВЕР-КАПЪ КУЛЕ И 492 КАПЪ КУЛЕ-ПЛОВДИВ. ПЪТНИЦИТЕ СА ОБСЛУЖЕНИ С АВТОБУС.
Това е безхаберието на управителя. Непрофесоналист назначен да ръководи професионално „БДЖ-ПП”ЕООД.Човекът може да е много добър в своята област „Детска Педагогика”, но управлението на пътнически превози не е по неговите възможности.Поставен е да ръководи процеси, които не познава и поради тази причина „управленческите решения” взимани от него водят до тези резултати.
Уволнението на цялото ръководството на поделението при всички случаи е заплаха за сигурноста на превоза на пътници и няма причина „управленческа”, която да оправдае риска. Опасението ми е, че в близко бъдеще ще станат ясни резултатите от вземаните управленчески решения на Г-н Костадинов, а и на подкрепящите го членове на борда на директорите от Холдинг БДЖ.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Близо две години малкият Илиян се бори с рядко заболяване, нужни са спешни средства за лечение


България се отказа да бъде домакин на ЮНЕСКО
Акценти





България се отказа да бъде домакин на ЮНЕСКО

Спират за ден движението по част от булевард в Кючука


