„Успоредно със сигнала, който е постъпил при Вас, в нашата комисия също е постъпила жалба срещу този хотел. Ние вече извършихме проверка в този хотел. Установихме, че това място за настаняване е най-ниско катигоризирано – така нареченият апартамент за гости с една звезда", заяви председателят на Комисията за защита на потребителите инж. Димитър Маргаритов пред Нова тв. 

"Проверката беше направена миналата седмица. Ще наложим санкция за нелоялна търговска практика, която може да достигне до 30 000 лева”, допълни той. Повод за изказването му стана сигнал, относно нелоялна практика в един от хотелите по морето.

Нахапани кюфтета и мръсни възглавници - четете ТУК

Димитър Маргаритов обаче подчерта, че такива случаи не трябва да слагат щампа върху цялостния туризъм у нас. Причината – Комисията за защита на потребителите е извършила около 3000 проверки по Черноморието и само в 7-8% от тях са констатирани нарушения.

„До няколко дни всичко това да бъде приключено със санкции – до 30 000 лева, че са се рекламирали като хотел, а са само къща за гости. Когато предлагаш ол инклузив, трябва да имаш категоризация и на ресторанта. В такъв случай би се стигнало и до затваряне на обекта. За нарушения – липса на цени, може да наложим глоба от 1000 до 3000 лева”, категоричен бе Маргаритов.

Потребителят трябва да формира съзнанието на европейски гражданин и веднага да ни сигнализира като Комисия за защита на потребителите, смята той.

„Имаме дежурни екипи, които в почивните дни проверяват сигнали, постъпили на телефон 0 700 111 22, както и на нашия сайт, където могат да бъде прикачван снимков материал. Имаме и приемни лятото по морето, а зимата – в планинските курорти”, каза още председателят на Комисията за защита на потребителите инж. Димитър Маргаритов.

TrafficNews.bg