Три часа висене на опашка, без възможност да отидат до тоалетна и дори да подадат оплакване – това преживяха пловдивчани, отишли да подадат документи в Агенцията по геодезия, картография и кадастър. Според чакащите работата по гишетата върви твърде мудно. Тези от тях, които дръзнали да споделят възмущението си, били скастряни от пазача на сградата.
„Една развълнувана госпожа се обърна към охраната, който обаче й обясни, че нямало къде да се оплаче! На всичко отгоре, в сградата няма тоалетна, която да се ползва от гражданите!”, сподели читателка на TrafficNews.bg. Жената пристигнала в агенцията около 9:15, за да подаде документи. Успяла да се придвижи до гишето към 12:30 часа.
Припомняме, че само преди година бе открит нов офис на службата по кадастър. Напълно реновираното помещение на площад „Съединение” №3 отвори врати с цел „повишаване ефективността на административното обслужване на гражданите и бизнеса”. Тогава от агенцията обявиха, че сред приоритетите ще бъде обновяването на приемните за потребителите и условията на работа за служителите.