Група бургазлии останаха попарени от зимната си почивка в предпочитания от местните жители курортен Велинград, след като платиха куверт в 4-ри звезден хотел, а си тръгнаха омерзени ден преди да приключи ваканцията им. Най-големия си шок изживели навръх Нова година, когато вместо да празнуват на нивото на звездите на комплекса, трябвало да се задоволят с маси до шубера, липса на програма и неизвестен източник на алкохол, пластмасови чаши и студена храна.

Вместо програма – получили това, което предлагат телевизионните канали, които може да гледат и у дома си, без да им се налага да пътуват и да плащат куверти, съобщава Флагман.бг. За изживяването си сигнализираха бургазлии, които подадоха жалби до ресорните институции. Сред хората има именити специалисти, останали потресени от обслужването в хотел „Селект” във Велинград.

„Пристигнахме в хотела следобед към 17 часа на 30 декември 2015 г. от  хотел “Форест нук”- Пампорово, където изкарахме страхотно с добра база, храна и обслужване. Паркирахме във Велинград извън хотела, поради липса на паркоместа в паркинга им, на рецепция не бяхме посрещнати от пиколо, поради липса на такова, наложи се сами да качим багажа си до стаята по стълбите, а част от нас имаха здравословни проблеми с гръбнака.
Бяхме настанени в стая, приличаща на гълъбарник, тъмна, осветлението се състоеше от две закрити нощни лампи и декоративен лампион, не се вписваше в представата за малък семеен хотел, а да не говорим за четири звезди. Бяхме преместени след наше настояване, но ни настаниха в друга стая същото осветление, което е крайно недостатъчно да си погледнеш нещата в куфара и невъзможно за четене и гримиране. Нямаше къде да си закачим дрехите, липсваха елементарни принадлежности за хигиена за хотел от такава категория. Хигиената в стаята също не беше на ниво, не се миеха изобщо чашите, почистваше се всеки ден, а банята беше на петна, както и стълбите водещи до стаята”, пишат потърпевшите.

Най-големият си ужас обаче изживели в новогодишната нощ, когато били настанени във VIP-зоната, която обаче се оказала до шублера и в нея се тълпяли всички почиващи в хотела.

„В  Новогодишната нощ бяхме пак на същата маса, която беше ужасно сервирана, храната беше нахвърлена. Повечето сервитьори бяха без униформа и всички без бадж.

Програма не видяхме, музика не чухме ,помолиха сервитьор, поне да пусне TV, но не можа да се справи и му помогна клиент. Едва дочакахме 00 ч.,изкарахме една унизителна и ужасна вечер, за разлика от хората настанени  на първи етаж от ресторанта, а всички плащаме един куверт!”, разказват възмутени хората, на които сами им се налагало да отсервират, както и да се забавляват с програмата от телевизията, нищо че са очаквали лукса на 4-звезден хотел. Премеждията обаче не свършили и през следващите дни.

„Многократно звънях на управител хотел  и управител ресторант, но за целия ми престой телефоните  им бяха изключени. На рецепция  всеки ден ми казваха,че утре ще бъдат на работа. Поради всичките неуредици и проблеми решихме да си тръгнем един ден по – рано и да направим рекламация, както се изисква в договора ни по т.6.3. Прекарахме отвратителни три дни. Нищо в този хотел не отговаря на посочените четири звезди. Нова година не празнувахме, вместо да ни създадат положителни емоции, за които сме си платили, имаше само негативни. Тръгнахме си ден по-рано”, пишат разочаровани потърпевшите и поставят въпроса готови ли са хотелите да отговорят на рекламите, които правят по време на празници, особено такива като Коледа и Нова година.

Още новини ТУК

TNS.bg