“Добър ден, фирма „Хеброс Бус” за пореден път не обслужва линия Старосел - Пловдив в 08:00 часа. Номерът на автобуса е PB1078MA”
Така започва сигнала си до медията ни читател, който редовно пътува по линията. Според него подобен случай не е прецедент и започва да се превръща в масова практика. Много хора се предвижват до Пловдив, за да отидат на работа и подобни „инцидентни ситуации” могат да доведат до санкции от страна на работодател или други загуби от материален или личен характер.
Проблемът с автобуса в конкретния случай е бил технически, като не е било сигурно дали въобще ще тръгне. Подобен вид ремонти са абсолютно недопустими и е нужен специализиран, лицензиран сервиз за този вид дейност.
„Скъсване на ябълка за придържане на скоростен лост. Добре че шофьорът и негов колега отстраниха част от аварията и в момента се придвижваме към Пловдив. Шофьорът два пъти звъня на диспечерката, но от там отказаха да се изпрати аварийна кола, за да превози пътниците за Пловдив.”
Тук идва и по-големият проблем в случая, който несъмнено събужда и някои други въпроси относно качеството на обслужването и безопасността на пътниците. Редно ли е шофьорът самоинициативно да отстранява технически проблеми на превозното средство и не е ли опасно да се превозват хора с подобни автобуси?
„Слава богу, че от Паничери колега монтьор и шофьора отстраниха аварията, но частично. В момента сме в Труд. Шофьори сами ремонтират автобусите, поради липса на автомонтьори. Това е масова практика в автогара Север.”, пише нашият читател.
След дълги ремонтни дейности и пълна мъгла дали пътниците въобще ще пристигнат до крайната си дестинация, все пак автобусът е стигнал, макар и със сериозно закъснение.
Призоваваме от фирмата превозвач да се самосезират по случая, за да получат пътниците отговори на поставените въпроси и за в бъдеще да се чувстват сигурни, ползващи услугите на фирмата.
TrafficNews.bg благодари на всички читатели за изпратените сигнали и изразена гражданска позиция! Ако и вие се натъкнете на подобни нередности, може да ни изпращате сигналите си като съобщение в страницата ни във Фейсбук или на редакционната ни поща redaktor@trafficnews.bg