Българин платил два пъти за едни и същи нощувки в хотел в Рим, а докато хотелът му възстанови парите минали няколко месеца. Стоян Чачкаров, заедно със своята съпруга, решават да посетят вечният град Рим. Организират сами екскурзията, избират хотел и плащат за три нощувки онлайн през известен портал, предаде Нова.
Оказва се, че от хотела два пъти са го таксували за нощувките. „Веднага проведох телефонен разговор с хотела, започнаха едни увъртания, едни обещания. Казаха само, че ще направят проверка”, разказа Стоян пред Нова.
Затова той решава да се обърне към Комисията за защита на потребителите, откъдето го насочват към Европейският потребителски център.
„След подаване на жалбата към Европейският потребителски център, проблемът беше решен в рамките на 10 дни”, разказа Стоян. Той съветва всички, които сами организират международни екскурзии да бъдат по-внимателни в плащанията и да помнят, че при нужда могат да се обърнат за съдействие към Европейския потребителски център.
Италианският хотел ще понесе глоба от поне 5 000 евро, а Стоян все пак ще посети вечния град.