Продължават нарушенията при продажба на билети в градския транспорт в Пловдив. За това сигнализира гражданин, пътувал с автобус по линия 4. Същият бил без кондуктор, а еднократни карти за пътуване се продавали от шофьора. След заплащане на редовна такса от 1 лв. обаче, пътникът получил само парче от стар и използван билет.

„Първоначално помислих, че може по грешка нещо да е станало при мен, но след това същото да се случа и при останалите пътници“, допълва гражданинът.

Освен това по време на пътуването шофьорът непрестанно говорел по телефона, създавайки предпоставка за инцидент.

TrafficNews предаде сигнала до общински предприятие ОКТ, откъдето веднага разпоредиха проверка на случая. Екип на общинска полиция ще бъде изпратен, за да инспектира шофьора. В зависимост от резултатите на проверката ще бъдат предприети действия, заявиха оттам.

Медията ни многократно е известявала подобни случаи, при които работещ персонал в градския транспорт „върти бизнес“ чрез вече продавани билети. По този начин печалбата от продажбата не се отчита, а парите прибират същите служители. Нещо повече – във въпросната схема са замесени и трети лица, които имат ангажимента да разравят контейнерите за изхвърлени билет и срещу скромна сума пари да ги продават на шофьори и кондуктори. От всичко това фирмите превозвачи и Община Пловдив трупа загуби, а качеството на услугата градски транспорт продължава да е незадоволително за гражданите.

Още "дилъри" печелят от изхвърлени билетчета, докато градският транспорт в Пловдив затъваОКТ и Общинска полиция взимат мерки