Търговците и производителите на стоки в България са много изобретателни, когато става дума да се ошашави клиента и да бъде накаран той да си купи предлагания от тях артикул. Използваните рекламни и пазарни трикове са много, но това, което е видял и заснел клиент, изпратил снимката си в „Моята новина” на Нова телевизия, наистина надминава всякакви очаквания.
Тук не става дума за правописна или смислова грешка, а очевидна заблуда, защото на надписа ясно личи, че съдържанието е основно от пилешки крила – една от най-евтините разфасовки на пилешко месо. Защо обаче на нея се мъдри надпис „пилешки бутчета” едва ли някой може да каже.
Все пак добре е, че производителят се е сетил да добави, че продукта е „варено-пушен”, макар че купувачът така и не е наясно какво точно купува – бутче или крило. Този спор би се изяснил лесно, ако се виждаше и цената, която предполагаемо е от най-ниските възможни за този тип хранителни стоки.
Така че ако видите в магазина това произведение на роден пилчар, купете си и вижте какво съдържа опаковката. Така загадката ще бъде разрешена и това си струва парите.
TrafficNews.bg